Πτώση 5% στις πωλήσεις μπύρας στην Ολλανδία το πρώτο εξάμηνο του 2024

Κοινοποίηση:

Η αγορά μπύρας στην Ολλανδία σημείωσε πτώση της τάξεως του 5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με την εμπορική ένωση Nederlandse Brouwers.

Εκπρόσωπος της ένωσης δήλωσε στην ολλανδική ιστοσελίδα NU.nl πως η μείωση αυτή παρατηρείται σε όλες τις κατηγορίες μπύρας. Οι πωλήσεις των lager, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 75% της συνολικής αγοράς, υποχώρησαν κατά 4,4%, ενώ οι specialty και mixed μπύρες κατέγραψαν πτώση 4,6% και 16,5% αντίστοιχα. Ακόμα και οι μη αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες άλλοτε θεωρούνταν μια ανερχόμενη κατηγορία, είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται κατά 10%.

Η διευθύντρια της Nederlandse Brouwers, Fred Teeven, είχε παλαιότερα σχολιάσει πως η αύξηση των φόρων υπονόμευσε τις προσπάθειες για την προώθηση των μη αλκοολούχων μπυρών, παρά τη συμφωνία με την κυβέρνηση για την προώθησή τους. Ειδικότερα, η αύξηση του έμμεσου φόρου κατά 8% στις αλκοολούχες μπύρες και σχεδόν 200% στις μη αλκοολούχες, καθιστά τις τιμές στην Ολλανδία σημαντικά υψηλότερες σε σχέση με τη Γερμανία και το Βέλγιο.

Σύμφωνα με την Nederlandse Brouwers, η πτώση αυτή αποδίδεται στις ακραίες θερμοκρασίες που επικράτησαν στην Ολλανδία, καθώς και στην αύξηση των φόρων. Η μείωση των πωλήσεων συνεχίζεται, καθώς παρόμοια ποσοστά μείωσης είχαν παρατηρηθεί και τον περασμένο Νοέμβριο, με πολλά ζυθοποιεία να αναγκάζονται να κλείσουν λόγω χρεοκοπίας.

Πηγές: NL Times, The drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.