Πτώση 5% στις πωλήσεις μπύρας στην Ολλανδία το πρώτο εξάμηνο του 2024

Κοινοποίηση:

Η αγορά μπύρας στην Ολλανδία σημείωσε πτώση της τάξεως του 5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με την εμπορική ένωση Nederlandse Brouwers.

Εκπρόσωπος της ένωσης δήλωσε στην ολλανδική ιστοσελίδα NU.nl πως η μείωση αυτή παρατηρείται σε όλες τις κατηγορίες μπύρας. Οι πωλήσεις των lager, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 75% της συνολικής αγοράς, υποχώρησαν κατά 4,4%, ενώ οι specialty και mixed μπύρες κατέγραψαν πτώση 4,6% και 16,5% αντίστοιχα. Ακόμα και οι μη αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες άλλοτε θεωρούνταν μια ανερχόμενη κατηγορία, είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται κατά 10%.

Η διευθύντρια της Nederlandse Brouwers, Fred Teeven, είχε παλαιότερα σχολιάσει πως η αύξηση των φόρων υπονόμευσε τις προσπάθειες για την προώθηση των μη αλκοολούχων μπυρών, παρά τη συμφωνία με την κυβέρνηση για την προώθησή τους. Ειδικότερα, η αύξηση του έμμεσου φόρου κατά 8% στις αλκοολούχες μπύρες και σχεδόν 200% στις μη αλκοολούχες, καθιστά τις τιμές στην Ολλανδία σημαντικά υψηλότερες σε σχέση με τη Γερμανία και το Βέλγιο.

Σύμφωνα με την Nederlandse Brouwers, η πτώση αυτή αποδίδεται στις ακραίες θερμοκρασίες που επικράτησαν στην Ολλανδία, καθώς και στην αύξηση των φόρων. Η μείωση των πωλήσεων συνεχίζεται, καθώς παρόμοια ποσοστά μείωσης είχαν παρατηρηθεί και τον περασμένο Νοέμβριο, με πολλά ζυθοποιεία να αναγκάζονται να κλείσουν λόγω χρεοκοπίας.

Πηγές: NL Times, The drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Άνοιγμα στην Ασία και συνεργασία με την ζυθοποιία Tiger Beer για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η ηγέτιδα των πολυτελών μπυρών στην ασιατική αγορά, Tiger Beer, και ο μεγαλύτερος από άποψη αριθμού φιλάθλων ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έδωσαν τα

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.