Το Halloween στην Ελλάδα φέρνει η μικροζυθοποιία Αναστασίου με τον εποχιακό ζύθο «Χθόνιο»

Κοινοποίηση:

Το έθιμο του Halloween φέρνει στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι, η μικροζυθοποιία Αναστασίου που κλείνει τον Οκτώβριο με την παρουσίαση της νέας της εποχιακής ετικέτας «Χθόνιος».

Η «Χθόνιος» είναι μια μπύρα περιεκτικότητας 5,8% ABV και χαρακτηρίζεται από τα αρώματα κανέλας, γαρύφαλλου, βανίλιας Ταϊτής, μοσχοκάρυδου και τζίντζερ και το λανσάρισμα της θα πραγματοποιηθεί στην αυλή της μικροζυθοποιίας Αναστασίου στο Χαλάνδρι.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της μικροζυθοποιίας Αναστασίου έχει ως εξής:

Η γιορτή του Halloween μοιάζει αρκετά με τις «δικές» μας Απόκριες, αλλά έχει έναν σαφώς πιο μυστικιστικό και μακάβριο χαρακτήρα. Η λέξη προέρχεται από το All-hallow-even, δηλαδή την παραμονή του “All Hallows’ Day” ή All Saints’ Day (κάτι σαν τους «δικούς» μας Άγιους Πάντες) που είναι την 1η Νοεμβρίου, ενώ ως γιορτή το Halloween συνδέεται άμεσα με την υπερφυσική δραστηριότητα και την επικοινωνία με τους νεκρούς.

Πιστεύεται ότι οι ψυχές των ανθρώπων που πέθαναν κατά τη διάρκεια του έτους ψάχνουν να μπουν σ’ ένα σώμα για να κερδίσουν την αθανασία. Οι ζωντανοί από την πλευρά τους, ντυμένοι με παράξενα κοστούμια και κάνοντας θόρυβο, προσπαθούν να φοβίσουν και να διώξουν τα πνεύματα. Τη γιορτή έφεραν στην Αμερική, Ιρλανδοί μετανάστες κάπου στα μέσα του 19ου αιώνα.

Σήμα κατατεθέν της γιορτής δεν είναι άλλο από την κολοκύθα, η οποία σκαλίζεται με ανθρώπινα χαρακτηριστικά και λειτουργεί ως αυτοσχέδιο… φανάρι. Το έθιμο της κολοκύθας ξεκίνησε από την Σκωτία και την Ιρλανδία, όπου πολλές οικογένειες για να γιορτάσουν το Halloween, σκάλιζαν τις κολοκύθες ώστε να μοιάζουν με ανθρώπινα πρόσωπα και τις τοποθετούσαν στην είσοδο του σπιτιού τους όταν βράδιαζε.

Την Πέμπτη 31 Oκτωβρίου σας περιμένουμε όλες και όλους στην αυλή της ζυθοποιίας μας όπου θα σας παρουσιάσουμε την νέα συνταγή του εποχιακού ζύθου “Χθόνιος”. Αφροζύμωτος ζύθος με κανέλα, γαρύφαλλο, βανίλια Ταϊτής, μοσχοκάρυδο, τζίντζερ και 5,8% ABV…Είς υγείαν!!!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Νέα αξία η επάρκεια εγχώριας βύνης

Αδιαπραγµάτευτη η ποιότητα» ξεκαθαρίζουν επαγγελµατίες του κλάδου της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα, οι οποίοι καλούνται να χαλιναγωγήσουν ένα εκρηκτικό µείγµα στις αγορές από τις οποίες έρχονται πρώτες ύλες για την παραγωγή craft µπύρας.

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.