Mε δύο νέες συνεργατικές ετικέτες γιόρτασε τα τρία χρόνια λειτουργίας η Black Hole Kipselli

Κοινοποίηση:

Με το λανσάρισμα δύο νέων συνεργατικών ετικετών μπύρας γιορτάζει την επέτειο των τριών χρόνων λειτουργίας του το Black Hole στην Κυψέλη.

Οι δύο ετικέτες είναι η «Why Not» μια West Coast Pale Ale περιεκτικότητας 5,2% που παράγει σε συνεργασία με την γερμανική Fuerst Wiacek Brew από το Βερολίνο, και η «Cyclhops» που αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ του Black Hole, της gypsy νομαδική μικροζυθοποιίας Sourmena Brew και της πολωνικής Browar Rockmill, μιας Hazy Double IPA περιεκτικότητας 7,7%.

Η Cyclhops παρασκευάζεται με αυστραλικούς λυκίσκους galaxy και eclipse, αλλά και αποξηραμένους λυκίσκους spectrum των ίδιων ποικιλιών, και χαρακτηρίζεται από αρώματα εσπεριδοειδών, passion fruit, και μανταρινιού και πεύκου, αλλά και την πικράδα της που εξισορροπεί τις τροπικές νότες. Η υφή της είναι κρεμώδης, μεταξένια και παχύρευστη, και όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση παρά την υψηλή της περιεκτικότητα σε αλκοόλ, αυτό δεν είναι παρατηρείται σχεδόν καθόλου στην μπύρα και ως εκ τούτου αυτή είναι αρκετά ευκολόπιστη.

Για να γιορτάσει τα τρία χρόνια λειτουργείας του το Black Hole παρέχει διάφορες δράσεις, όπως μεξικανικό street food, δωρεάν σφηνάκια, Mexicaner, νέο merchandise με μπλουζάκια Black Hole Kipseli και ένα μπαζάρ την Κυριακή 10 Νοεμβρίου. Οι εορταστικές εκδηλώσεις θα διαρκέσουν όλο το σαββατοκύριακο και θα ξεκινήσουν το Σάββατο στις εφτά το απόγευμα και την Κυριακή στις 16:00.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.