Δύο νέες μπύρες από κατάλοιπα ψωμιού λανσάρει η βρετανική αλυσίδα supermarket Aldi

Κοινοποίηση:

Δύο νέες μπύρες από κατάλοιπα ψωμιού λανσάρει η βρετανική αλυσίδα supermarket Aldi, σε μια απόπειρα να μειώσει την σπατάλη φαγητού που συνδέεται με την δραστηριότητα της, και οι οποίες θα προστεθούν στην γκάμα προϊόντων της επωνυμίας The Hop Foundry που της ανήκει.

Οι δύο νέες ετικέτες παράγονται σε συνεργασία με τις ζυθοποιίες Freedom Brewery, με την οποία λανσάρει την ετικέτα «Misfits Summer Fruits» με κατάλοιπα φρούτων όπως ράσμπερι, και την Toast Brewing, η οποία ανέλαβε την παρασκευή της «Another Round Session IPA», αξιοποιώντας περισσευούμενες φέτες ψωμιού από την επωνυμία της Aldi, Tiger.

Όπως αναφέρει η Aldi, μέσω αυτής της κίνησης η βρετανική αλυσίδα θα αξιοποιήσει για την παραγωγή μπύρας περίπου τέσσερις χιλιάδες φέτες ψωμιού και περίπου έναν τόνο φρούτων, που ειδάλλως θα κατέληγαν στα σκουπίδια.

Η γενική διευθύντρια του τμήματος αγορών της Aldi UK, Julie Ashfield, δήλωσε ότι η εταιρεία αναζητά διαρκώς τρόπους να βελτιώσει την βιωσιμότητα της, υποστηρίζοντας ότι η συνεργασία με τις Toast Brewing και Freedom Brewery θα συμβάλλει όχι μόνο στην μείωση της σπατάλης φαγητού, αλλά και στην υποστήριξη των Βρετανών προμηθευτών προσφέροντας στους πελάτες της καινοτόμα βιώσιμα προϊόντα. Τέλος, ανέφερε ότι οι μπύρες αυτές αποτελούν το τέλειο παράδειγμα για το πως μέσω της συνεργασίας μπορούν να παραχθούν μπύρες εξαιρετικής ποιότητας, με χαμηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Με πληροφορίες από foodbev.com

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Kalamata Lager, μία μπύρα με όνομα-φόρο τιμής στον τόπο παραγωγής και προέλευσής της

Μία χειροποίητη, αφιλτράριστη και µη παστεριωµένη Lager χρυσαφένιου χρώµατος όπου ο βυνώδης χαρακτήρας και τα αρώµατα ψωµιού συνυπάρχουν αρµονικά µε την ήπια πικράδα και τα διακριτικά γήινα αρώµατα λουλουδιών και βοτάνων είναι η Kalamata Lager της Kalamata’s Beer Company.

Ντεμπούτο στο ποδόσφαιρο η Guinness, 4ετης συνεργασία με Premier League

Η Guinness αποτελεί την επίσημη μπύρα της Premier League για την επόμενη τετραετία, με την συνεργασία να έχει ξεκινήσει ήδη στα γήπεδα του αγγλικού πρωταθλήματος, ενώ η Guinness 0.0 είναι η επίσημη μη αλκοολούχα επιλογή των οπαδών που θα παρευρεθούν στους αγώνες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο.

H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίστηκε κορυφαία εργοδότρια για το 2024

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν διακρίνεται μόνο για τις ετικέτες της, αλλά και τις αξίες της, όπως φαίνεται και από την αναγνώριση της από τον παγκόσμιο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Top Employer 2024», από την πρώτη, μάλιστα, φορά που συμμετέχει στην διαδικασία πιστοποίησης.