Λάνσαρε την πρώτη της ετικέτα η νεοσύστατη gypsy μικροζυθοποιία Upper Villagers Brewing

Κοινοποίηση:

Την πρώτη της ετικέτα παρουσίασε η νεοσύστατη gypsy μικροζυθοποιία Upper Villagers Brewing, που επισφραγίζει τη δυναμική της είσοδο στην εγχώρια craft σκηνή, υποσχόμενη πολλά περισσότερα στο μέλλον.

Η Vatrahops, όπως ονομάζεται η πρώτη μπύρα της νεοσύστατης ζυθοποιίας, είναι μια Hazy IPA, περιεκτικότητας 7% ABV. Όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω μπύρα χαρακτηρίζεται από μια τολμηρή, ζουμερή, γεμάτη γεύση, πάθος και αρώματα που ξεχωρίζουν. «Στην κάθε γουλιά, θα ανακαλύψετε τροπικά φρούτα όπως ανανά και μάνγκο, νότες εσπεριδοειδών όπως γκρέιπφρουτ και λάιμ, αλλά και διακριτικές νύξεις από μούρα. Όλα αυτά συνδυάζονται με μια κρεμώδη υφή που την καθιστά πραγματικά αξέχαστη».

Στη δημιουργία της Vatrahops καθοριστική ήταν η συνεισφορά της μικροζυθοποιίας Alea Brewing, στις εγκαταστάσεις της οποίας πραγματοποιήθηκε η ζύμωση της μπύρας, αλλά και της Bad Q Brewing που παρείχε καθοδήγηση στα πρώτα βήματα της Upper Village Brewing. H ετικέτα που κοσμεί την Vatrahoops αποτελεί έμπνευση του Δημήτρη Θεάκου. Για τον εορτασμό της κυκλοφορίας της Vatrahops το απόγευμα της Κυριακής 2 Φεβρουαρίου θα υπάρξει εκδήλωση στο Last Row Beer Bar στο Μαρούσι, όπου όσοι παρευρεθούν θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τη νέα μπύρα και να γνωρίσουν τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την Upper Villagers Brewing. Στο event θα υπάρχει και διαθέσιμο merch, ενώ τη μουσική έχει αναλάβει ο dj, Punxiety.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Οι Ευρωπαίοι δεν κόβουν τις παραδοσιακές τους συνήθειες γύρω από το αλκοόλ σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ

Είτε πρόκειται για τη γαλλική αδυναμία στο κρασί, είτε για τη γερμανική λατρεία για τη μπύρα, είτε για ένα ή δύο σφηνάκια αλκοόλ στις Βαλτικές χώρες, οι ευρωπαϊκές χώρες δεν φαίνεται να ξεκολλούν από τις παραδοσιακές συνήθειες κατανάλωσης αλκοόλ, έχουν διαπιστώσει οι ερευνητές.

Στα 31,2 δισ. ευρώ εκτιμάται η αξία της παγκόσμιας αγοράς Craft μπύρας ως το 2035

Στα 31,196 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας μέχρι και το 2035 σύμφωνα με νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Market Research Future. Στη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, η εν λόγω βιομηχανία αναμένεται να τρέξει με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 2,85%.