Παράδειγμα καινοτομίας και στήριξης της τοπικής οικονομίας η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) συμμετείχε στο τρίτο East Macedonia and Thrace Forum ως παράδειγμα αυτοδύναμης ελληνικής βιομηχανίας, που επενδύει στην καινοτομία, στηρίζει την τοπική οικονομία και διατηρεί ισχυρή εξαγωγική δραστηριότητα. Το «παρών» για τη ΖΜΘ έδωσε ο Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας κ. Νικόλαος Μπήλιος με τη συμμετοχή του στο πάνελ με θέμα «Driving Exports Fostering Industrial Growth».

Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο κ. Μπήλιος «η ΖΜΘ δεν είναι μόνο ένας ισχυρός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, αλλά και μια εξαγωγική δύναμη που ενισχύει τη διεθνή παρουσία της ελληνικής βιομηχανίας. Με ισχυρή παραγωγική βάση στη Θράκη, η εταιρεία υποστηρίζει πάνω από 150 θέσεις εργασίας, συνεργάζεται με 500 αγρότες και ενισχύει τη συμβολαιακή γεωργία με περισσότερα από 30.000 στρέμματα καλλιέργειας βυνοποιήσιμου κριθαριού, εξασφαλίζοντας ελληνική πρώτη ύλη υψηλής ποιότητας για τις αγορές του εξωτερικού αλλά και μειώνοντας την ανάγκη για εισαγωγές». Παράλληλα, η λειτουργία του πρώτου ελληνικού βυνοποιείου έχει μετατρέψει τη Θράκη σε κόμβο ζυθοποιίας και αγροδιατροφικής εξέλιξης, στηρίζοντας την αυτάρκεια και ενδυναμώνοντας την ελληνική αγροτική παραγωγή.

«Με δυναμική παρουσία σε ΗΠΑ, Γερμανία, Βρετανία και άλλες σημαντικές αγορές, η ΖΜΘ εξάγει ελληνική βύνη, μπύρα Βεργίνα και τσάι TUVUNU, ενισχύοντας τη διεθνή αναγνωρισιμότητα των ελληνικών προϊόντων και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία που επιστρέφει στην ελληνική οικονομία. Η στρατηγική αυτή αποτυπώνεται στην αύξηση 17% του κύκλου εργασιών το 2023, αποδεικνύοντας ότι η ελληνική βιομηχανία μπορεί να είναι εξωστρεφής, ανταγωνιστική και να διεκδικεί σημαντικό μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές» δήλωσε ο κ. Μπήλιος.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Μπήλιος αναφέρθηκε στις στρατηγικές επενδύσεις και τη βιομηχανική επέκταση, σημειώνοντας ότι η ΖΜΘ έχει επενδύσει 17 εκατ. ευρώ σε νέες παραγωγικές μονάδες, ενώ επίκειται νέα επένδυση 50 εκατ. ευρώ για την κατασκευή νέας μονάδας κυτιοποιίας στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, που θα ενισχύσει περαιτέρω τη βιομηχανική ανάπτυξη της περιοχής.

Τέλος, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ βιομηχανίας και πολιτείας για τη δημιουργία ενός ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος που θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας, μέσα από στοχευμένες πολιτικές και στήριξη εξαγωγικών πρωτοβουλιών. Στο πλαίσιο του forum, ο κ. Μπήλιος συναντήθηκε με εκπροσώπους μαθητών σχολείων από τη Δράμα, την Καβάλα, την Ξάνθη και την Κομοτηνή, συζητώντας ζητήματα σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη, τη βιομηχανική παραγωγή και την σύγχρονη επιχειρηματικότητα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Η Alea Brewing Co. επιστρέφει με το Bazaar in the Yard την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου

Η Alea Brewing Co. επιστρέφει με το δεύτερο Bazaar in the Yard, μετά την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης που αγκαλιάστηκε θερμά από το κοινό! Αυτή η μοναδική εμπειρία φέρνει κοντά το κοινό με νέους δημιουργούς, προσφέροντας έναν φιλόξενο χώρο γεμάτο νέα προϊόντα, γεύσεις, μουσικές και καλές μπύρες.

Ο Mythos χορηγός των μεγαλύτερων και πολυαναμενόμενων μουσικών φεστιβάλ του Σεπτεμβρίου

Ο Mythos, το αγαπημένο νεανικό brand μπύρας, συμμετείχε στα μεγαλύτερα μουσικά events του Σεπτεμβρίου, τόσο σε Αθήνα όσο και σε Θεσσαλονίκη, προσφέροντας στο κοινό μοναδικές μουσικές