Παράδειγμα καινοτομίας και στήριξης της τοπικής οικονομίας η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) συμμετείχε στο τρίτο East Macedonia and Thrace Forum ως παράδειγμα αυτοδύναμης ελληνικής βιομηχανίας, που επενδύει στην καινοτομία, στηρίζει την τοπική οικονομία και διατηρεί ισχυρή εξαγωγική δραστηριότητα. Το «παρών» για τη ΖΜΘ έδωσε ο Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας κ. Νικόλαος Μπήλιος με τη συμμετοχή του στο πάνελ με θέμα «Driving Exports Fostering Industrial Growth».

Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο κ. Μπήλιος «η ΖΜΘ δεν είναι μόνο ένας ισχυρός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, αλλά και μια εξαγωγική δύναμη που ενισχύει τη διεθνή παρουσία της ελληνικής βιομηχανίας. Με ισχυρή παραγωγική βάση στη Θράκη, η εταιρεία υποστηρίζει πάνω από 150 θέσεις εργασίας, συνεργάζεται με 500 αγρότες και ενισχύει τη συμβολαιακή γεωργία με περισσότερα από 30.000 στρέμματα καλλιέργειας βυνοποιήσιμου κριθαριού, εξασφαλίζοντας ελληνική πρώτη ύλη υψηλής ποιότητας για τις αγορές του εξωτερικού αλλά και μειώνοντας την ανάγκη για εισαγωγές». Παράλληλα, η λειτουργία του πρώτου ελληνικού βυνοποιείου έχει μετατρέψει τη Θράκη σε κόμβο ζυθοποιίας και αγροδιατροφικής εξέλιξης, στηρίζοντας την αυτάρκεια και ενδυναμώνοντας την ελληνική αγροτική παραγωγή.

«Με δυναμική παρουσία σε ΗΠΑ, Γερμανία, Βρετανία και άλλες σημαντικές αγορές, η ΖΜΘ εξάγει ελληνική βύνη, μπύρα Βεργίνα και τσάι TUVUNU, ενισχύοντας τη διεθνή αναγνωρισιμότητα των ελληνικών προϊόντων και δημιουργώντας προστιθέμενη αξία που επιστρέφει στην ελληνική οικονομία. Η στρατηγική αυτή αποτυπώνεται στην αύξηση 17% του κύκλου εργασιών το 2023, αποδεικνύοντας ότι η ελληνική βιομηχανία μπορεί να είναι εξωστρεφής, ανταγωνιστική και να διεκδικεί σημαντικό μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές» δήλωσε ο κ. Μπήλιος.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Μπήλιος αναφέρθηκε στις στρατηγικές επενδύσεις και τη βιομηχανική επέκταση, σημειώνοντας ότι η ΖΜΘ έχει επενδύσει 17 εκατ. ευρώ σε νέες παραγωγικές μονάδες, ενώ επίκειται νέα επένδυση 50 εκατ. ευρώ για την κατασκευή νέας μονάδας κυτιοποιίας στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, που θα ενισχύσει περαιτέρω τη βιομηχανική ανάπτυξη της περιοχής.

Τέλος, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ βιομηχανίας και πολιτείας για τη δημιουργία ενός ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος που θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας, μέσα από στοχευμένες πολιτικές και στήριξη εξαγωγικών πρωτοβουλιών. Στο πλαίσιο του forum, ο κ. Μπήλιος συναντήθηκε με εκπροσώπους μαθητών σχολείων από τη Δράμα, την Καβάλα, την Ξάνθη και την Κομοτηνή, συζητώντας ζητήματα σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη, τη βιομηχανική παραγωγή και την σύγχρονη επιχειρηματικότητα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

«Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού).