Heineken και Feyenoord έχουν βρει την Ιθάκη τους, επεκτείνουν μέχρι το 2030 την 30ετή συνεργασία τους

Κοινοποίηση:

Δεν προβλέπεται να τελειώσει σύντομα η συνεργασία του ολλανδικού κολοσσού της μπύρας Heineken με τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Feyenoord, που επεκτάθηκε μέχρι και το 2030.

Η επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών που, ήδη, μετράει τριάντα χρόνια, θα δει την Heineken να επεκτείνει την παρουσία της και στην γυναικεία ομάδα του ολλανδικού συλλόγου. Στα πλαίσια της συμφωνίας δεν προβλέπεται μόνο η παρουσία των αλκοολούχων και μη ετικετών της Heineken στις κερκίδες του «Stadion Feijenoord», αλλά και από κοινού δράσεις για την βελτίωση της εμπειρίας των φιλάθλων της ομάδας πριν, κατά την διάρκεια και μετά το πέρας των αγώνων τους.

Ο διευθυντής του τμήματος διαφήμισης της Feyenoord, Ruud van der Knaap, στάθηκε στις δηλώσεις τους στον άρρηκτο δεσμό που επικρατεί μεταξύ των δύο πλευρών αναφέροντας χαρακτηρίστηκα ότι όταν κάτι είναι καλό δεν χρειάζεται αλλαγή, και πως οι εμπειρία αμφότερων συνεργατών αναμφίβολα θα μπορέσει να βελτιώσει την εμπειρία των θεατών.

Από πλευράς του, ο γενικός διευθυντής της Heineken στην Ολλανδία, Martin Schuurman, τόνισε πως πλέον η Heineken αποτελεί συνώνυμο του ποδοσφαίρου με την παρουσία της να είναι αισθητή από τα ερασιτεχνικά γήπεδα, έως και το πλέον υψηλό επίπεδο του Champions League και υπογράμμισε ότι ανυπομονεί για την συνέχεια της μακροετούς συνεργασίας τους που χαρακτηρίζεται από την αμοιβαία εμπιστοσύνη και την επιτυχία.

Για να γιορτάσει την ανανέωση της συνεργασίας τους η Heineken θα λανσάρει 1908 συλλεκτικά ποτήρια μπύρας, νούμερο που αντιστοιχεί στο έτος ίδρυσης της Heineken, που θα φέρουν την επιγραφή «Deliciously Bright, Hand in Hand».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις μπύρες χωρίς αλκοόλ εξετάζουν οι ειδικοί παγκοσμίως

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις πωλήσεις των μπυρών χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ εξετάζουν ειδικοί, ισχυριζόμενοι πως η κατανάλωση τους από ανήλικους μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά στον αλκοολισμό.