Σε κλίμα Halloween οι μπύρες της Heineken UK με την διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers»

Κοινοποίηση:

Σε ρυθμούς Halloween κινείται η Heineken UK με την κορυφαία παραγωγό μπύρας να μπαίνει στο κλίμα με την «τρομακτική» διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers».

Το Halloween αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους ζυθοποιούς να προωθήσουν τις ετικέτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, που τα προηγούμενα χρόνια κατά την εβδομάδα του Halloween (26-30 Οκτωβρίου) είχαν αγγίξει τα 152 εκατ. ευρώ.

Η Heineken θα διαθέσει για την εβδομάδα του Halloween όλες τις ετικέτες της που είναι ανάρπαστες με το καταναλωτικό κοινό της Αγγλίας, όπως την Strongbow Original, την Strongbow Dark Fruit, την μη αλκοολούχα Heineken 0.0 και, φυσικά, την αυθεντική Heineken.

O διευθυντής του τμήματος πελατών της Heineken UK, Paul Gordon, τόνισε την σημασία του Halloween για τους μεταπωλητές και τους ζυθοποιούς, που έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στην διασκέδαση, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα τους, εκμεταλλευόμενοι την προθυμία των ενηλίκων καταναλωτών να κοινωνικοποιηθούν και να γιορτάσουν. Εκεί εξάλλου επικεντρώνεται και η διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers».

Σε συνέχεια των δηλώσεων του ο Gordon ανέφερε πως οι μεταπωλητές δεν χρειάζεται να γεμίσουν τα ράφια των καταστημάτων τους με limited edition ετικέτες που θα τους είναι άχρηστες με το πέρας του Halloween. Εντούτοις, οι μπύρες που καταναλώνουν οι Άγγλοι την περίοδο του Halloween είναι ίδιες με αυτές που προτιμούν και κατά τον υπόλοιπο χρόνο, οπότε αυτό που χρειάζεται είναι η σωστή προώθηση που θα οδηγήσει στην αυξημένη ορατότητα και ως εκ τούτου στην αύξηση των πωλήσεων.

Τα προωθητικά υλικά της καμπάνιας «Meet the Chillers» περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αφίσες και ψηφιακά σχέδια τα οποία θα αυξάνονται σε αριθμό καθόλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου.

Με πληροφορίες από Talking Retail

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Προτεινόμενα

Στην Αμερική για δουλειές η ελληνική Seven Island Brewery

Για ακόμα μια φορά η μικρή νομαδική ζυθοποιία της Κέρκυρας Seven Island Brewery διασχίζει τον Ατλαντικό και περιοδεύει στην Αμερική, αποδεικνύοντας την αφοσίωση της στην προώθηση της ελληνικής craft σκηνής στην παγκόσμια σκηνή.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.