Πλήθος κόσμου και 7 εκατομμύρια λίτρα μπύρας ο τελικός απολογισμός του Oktoberfest

Κοινοποίηση:

Με ιδανικό καιρό, πλήθος κόσμου και άφθονη μπύρα ολοκληρώθηκε την Κυριακή 6 Οκτωβρίου το φετινό Oktoberfest, με τις 16 μέρες του φεστιβάλ για ακόμα μια χρονιά να αποτελούν ωδή στο πλέον αγαπητό ποτό παγκοσμίως.

Το 189ο Oktoberfest είδε 6,7 εκατ. επισκέπτες από όλο τον κόσμο να επισκέπτονται το Theresienwiese (περίπου 500 χιλιάδες λιγότεροι έναντι των 7,2 εκατ. του 2023), από τους οποίους οι 430 χιλιάδες παρευρέθηκαν και στην εκδήλωση Oide Wiesn, ένα ξεχωριστό φεστιβάλ που εστιάζει στον παραδοσιακό χαρακτήρα του Oktoberfest. Παρά την αθρόα προσέλευση ο υπεύθυνος εργασίας και οικονομικών υποθέσεων της πόλης του Μονάχου, Clemens Baumgartner δήλωσε πως φέτος το κοινό ήταν πιο χαλαρό από ότι συνήθως με τον αριθμό των εγκλημάτων που σημειώθηκε να είναι μικρότερος σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Πέρα από τους κατοίκους του Μονάχου που, προφανώς, όπως κάθε χρόνο αποτέλεσαν την πλειονότητα των παρευρισκόμενων στο φεστιβάλ, οι περισσότεροι επισκέπτες που επισκέφθηκαν την μεγαλύτερη γιορτή της μπύρας προήλθαν από τις ΗΠΑ, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστρία, την Πολωνία, την Γαλλία, την Ελβετία, την Ισπανία, την Ολλανδία και από την Ινδία.

Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 7 εκατομμύρια λίτρα, νούμερο παραπλήσιο των περυσινών 7,2 εκατ. λίτρων. Δημοφιλέστερες επιλογές, φυσικά, για ακόμα μια χρονιά ήταν οι παραδοσιακές μπύρες του Μονάχου που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του φεστιβάλ, ενώ η ζήτηση για μη αλκοολούχες επιλογές παρέμεινε σε παρόμοια επίπεδα με πέρυσι, με την μπύρες χωρίς αλκοόλ να αποτελούν περίπου το 4-5% του συνόλου των μπυρών που καταναλώθηκαν.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού