Μεγάλος χορηγός του Vegan Vibes February Festival η κορυφαία ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ

Κοινοποίηση:

Η ΝΗΣΟΣ έδωσε δυναμικό «παρών» ως μεγάλος χορηγός στο Vegan Vibes February Festival, το απόλυτο event για τον vegan τρόπο ζωής, που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Φεβρουαρίου 2025 στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης!

Το φεστιβάλ, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, συγκέντρωσε και φέτος, πολλούς επισκέπτες που απόλαυσαν μοναδικά vegan προϊόντα, παρακολούθησαν ομιλίες, συμμετείχαν σε workshops και cooking sessions, ανακαλύπτοντας νέες γεύσεις και μυστικά για έναν εναλλακτικό διατροφικό τρόπο ζωής!

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δροσιστούν με ΝΗΣΟΣ All Day Organic, μια δροσιστική, vegan, βιολογική και χωρίς γλουτένη lager, με ελαφριά πικράδα και αρωματικούς λυκίσκους.

Η ΝΗΣΟΣ All Day Organic, πιστοποιημένη με VLabel, ενσωματώνει την ποιότητα και τη γεύση των Κυκλάδων, προσφέροντας μια αυθεντική πρόταση μπύρας που συμβαδίζει με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις!

Ταυτόχρονα αποτελεί μια πρόταση που είναι:

  • Διεθνώς βραβευμένη Craft Lager: Χρυσαφένια, διαυγής, φωτεινή, με αρώματα λουλουδιών και φρούτων, γλυκύτητα δημητριακών, μεταδίδει μια αίσθηση αέναης κίνησης, φυσικής φρεσκάδας και ευφορίας. Η ψυχρή ζύμωση δημιουργεί μια καθαρή βάση που επιτρέπει στα ελαφρά αρώματα των τριών αρωματικών λυκίσκων να αναδειχθούν χωρίς πικράδα.
  • Πιστοποιημένη Βιολογική: Από την BIO HELLAS, ζυθοποιείται με πιστοποιημένες βιολογικές βύνες κριθαριού με αργή, παραδοσιακή, απόλυτα φυσική διαδικασία.
  • Πιστοποιημένη Χωρίς Γλουτένη: Από την Ελληνική Εταιρεία Κοιλιοκάκης, περιέχει επτά φορές λιγότερη γλουτένη από το επιτρεπόμενο όριο.
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Αυξημένες κατά 25% οι ρωσικές εξαγωγές μπύρας στις αρχές 2025

Αυξημένες κατά περίπου 25% σε πάνω από 33.000 τόνους παρουσιάζονται οι ρωσικές εξαγωγές μπύρας στο πρώτο τρίμηνο 2025 με κυριότερους προορισμούς τις αγορές της Λευκορωσίας, της Κίνας και του Καζακστάν, σύμφωνα με τον οργανισμό μεταφορών AgroExport.

Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Στην καρδιά της ιστιοπλοΐας του Αιγαίου για ακόμα μια χρονιά η επωνυμία μπύρας ΝΗΣΟΣ

Η ΝΗΣΟΣ υποστήριξε και φέτος δύο από τις κορυφαίες ιστιοπλοϊκές διοργανώσεις του Αιγαίου: το AEGEAN 600 και το 62ο Ράλλυ Αιγαίου. Με τις βαθιές αιγαιοπελαγίτικες ρίζες της, έγινε για άλλη μια χρονιά αναπόσπαστο μέρος των αγώνων, γιορτάζοντας με τους ιστιοπλόους την προσπάθειά τους να δαμάσουν τον άνεμο και τα κύματα.

Τα αρώματα των Κυκλάδων αναδεικνύει η πρώτη Session IPA που κυκλοφόρησε η ΝΗΣΟΣ

Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.