Αυστηρότερη νομοθεσία ένδειξης προέλευσης αντί δασμών προτείνει στις ΗΠΑ η Diageo

Κοινοποίηση:

Την αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με την προέλευση των εισαγόμενων προϊόντων ως εναλλακτική απέναντι στην επιβολή δασμών προτάσσει στην κυβέρνηση των ΗΠΑ ο όμιλος αλκοολούχων ποτών, Diageo.

Με επιστολή της στις 11 Μαρτίου, η παραγωγός της Guinness, επισημαίνει ότι η αυστηροποίηση του πλαισίου για την προέλευση των προϊόντων μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του Τραμπ, δρώντας, ταυτόχρονα, επιβοηθητικά για τη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών. Μεταξύ των όσων προτείνει η Diageo είναι η επιβολή νομοθεσιών που θα δίνουν προτεραιότητα σε αγαθά με προέλευση της ΗΠΑ ή από τους στρατηγικούς συνεταίρους τους, κατά τον αντιπρόεδρο του ομίλου στη Βόρεια Αμερική, Alden Schacher.

Όπως αναφέρεται στη σχετική επιστολή, με τον τρόπο αυτό θα διευρυνθούν οι προμηθευτικές αλυσίδες των ΗΠΑ, αποτρέποντας «ξενικές απειλές» από την παράκαμψη των αμερικανικών δασμών μέσω των εμπορικών συνεταίρων τους.

Βάσει των νομοθεσιών που προτείνει η Diageo, θα απαιτείται τα φυτά ή οι καρποί που χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή εισαγόμενου αλκοόλ στις ΗΠΑ να προέρχονται από εκεί ή έστω από χώρες με τις οποίες έχει σε ισχύ εμπορικές συμφωνίες, όπως Μεξικό και Καναδάς. Περαιτέρω, στους κανονισμούς που προτείνει η Diageo συμπεριλαμβάνεται και η εξασφάλιση πως η απόσταξη πραγματοποιείται εντός αμερικανικού εδάφους ή σε κάποια εμπορική συνέταιρο των ΗΠΑ.

Κατά τη Diageo, που εκτός της Guinness, εμπορεύεται στις ΗΠΑ τεκίλα και ουίσκι αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ, η επιβολή δασμών ύψους 25% προς Μεξικό και Καναδά ενδέχεται να της προκαλέσει οικονομικό πλήγμα ύψους 183,9 εκατ. ευρώ στα λειτουργικά της έσοδα μόνο στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Προτεινόμενα

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.