Χαμηλές πτήσεις για την Carlsberg στο α’ εξάμηνο 2025, προβλέψεις για ετήσια άνοδο κερδών 3-5%

Κοινοποίηση:

Η Carlsberg δεν πέτυχε τους στόχους της για τα εξαμηνιαία κέρδη και τον όγκο πωλήσεων. Παράλληλα, ο κολοσσός της μπύρας προειδοποίησε ότι δεν αναμένει βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος για το υπόλοιπο του 2025.

Τα λειτουργικά κέρδη του α’ εξαμήνου για την Carlsberg ανήλθαν σε 970 εκατομμύρια ευρώ, έναντι των προσδοκιών των αναλυτών για 980 εκατομμύρια ευρώ.

Η πιο πρόσφατη έκθεση της τρίτης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο – μετά την Anheuser-Busch InBev και την Heineken – έγινε δεκτή με παρόμοιο πεσιμισμό με εκείνες των ανταγωνιστών της τις τελευταίες εβδομάδες, βλέποντας τις μετοχές της να πέφτουν.

Αν και η Carlsberg, που παράγει μεταξύ άλλων τις Kronenbourg 1664, Tuborg και Somersby, αύξησε το κατώτατο όριο των ετήσιων προβλέψεων για τα κέρδη, αυτό δεν αντιστάθμισε την χαμηλότερη από την αναμενόμενη αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 2,3% το πρώτο εξάμηνο και τη μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 1,7%.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen, ανέφερε σε δηλώσεις του στον τύπο ότι η απόδοση της ζυθοποιίας ήταν ισχυρή σε μια δύσκολη χρονιά και ότι αναμενόταν ελαφρώς καλύτερη αύξηση του όγκου πωλήσεων στο δεύτερο εξάμηνο.

Ωστόσο, δεν ήταν αισιόδοξος όσον αφορά τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίες περιορίστηκαν από τις αυξήσεις των τιμών και την αβεβαιότητα, προσθέτοντας ότι «δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό θα αλλάξει καθώς προχωράμε στο δεύτερο εξάμηνο».

Οι μεγάλες ζυθοποιίες αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες όπως η μειωμένη ζήτηση, οι επιπτώσεις των αμερικανικών δασμών και οι κακές καιρικές συνθήκες, ενώ οι χαμηλές επιδόσεις ή οι προσδοκίες όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων έχουν προκαλέσει ανησυχία στους επενδυτές σχετικά με τις προοπτικές ανάπτυξης.

Η Carlsberg αναμένει πλέον η ετήσια αύξηση των λειτουργικών κερδών της να κυμανθεί μεταξή 3-5%, σε σύγκριση με τις προβλέψεις 1% έως 5% που είχε δημοσιεύσει προηγουμένως. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Edward Mundy, αναλυτή της εταιρείας Jefferies, οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 4%, οπότε αυτή η αλλαγή δεν είχε σημαντική επίδραση.

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.