Σημαντική μείωση κατανάλωσης νερού πέτυχε ο κολοσσός της μπύρας Heineken εντός του 2024

Κοινοποίηση:

Σημαντική μείωση κατανάλωσης νερού πέτυχε η Heineken to 2024, με τον ολλανδικό κολοσσό να δαπανά 11% λιγότερα ύδατα το περασμένο έτος, απ’ ότι το 2018. Φέτος, η εταιρεία έχει επεκτείνει το πρόγραμμα της για αποτελεσματική διαχείριση νερού σε 56 χώρες.

Σε μερικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Βραζιλία, η Heineken κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της κατά 13% και 9% αντίστοιχα. Κεντρικό σημείο της στρατηγικής της κορυφαίας παραγωγού μπύρας είναι να μοιράζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το 2024, περίπου το 75% του συνόλου του κριθαριού και των λυκίσκων που χρησιμοποίησε για την παρασκευή των προϊόντων της η Heineken, παράχθηκε με βιώσιμες μεθόδους. Με το 90% της χρήσης νερού της Heineken να συνδέεται με το χώρο της γεωργίας, σε μεγάλο βαθμό οι πρακτικές τις καθορίζονται από το πλαίσιο που έχει θεσπίσει η πλατφόρμα Πρωτοβουλία Βιώσιμης Γεωργίας (SAI).

Όπως αναφέρει η Heineken, το περασμένο έτος κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της σε επίπεδο που αντιστοιχεί στο 29% της συνολικής χρήσης των παγκόσμιων επιχειρήσεων της. Παράλληλα, έχει προβεί σε πρωτοβουλίες για αναπλήρωση υδάτινων πόρων σε περιοχές που αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα λειψυδρίας. Αναλυτικότερα, σ’ αυτές τις περιοχές στόχος της Heineken είναι να αναπληρώσει 1,5 λίτρα νερού σε τοπικούς υδροφόρους ορίζοντες για κάθε λίτρο μπύρας που παράγει, ενώ μέχρι και το 2030 σκοπός της εταιρείας είναι να εξισορροπήσει πλήρως τη χρήση νερού στα προϊόντα της.

Πληροφορίες από ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.