Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Όσοι επισκέφτηκαν την Ολυμπιακή Ζυθοποιία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής των αγαπημένων τους προϊόντων και τους ανθρώπους πίσω από αυτά. Με ξεναγήσεις στους χώρους παραγωγής, sessions γευσιγνωσίας και δοκιμές μπύρας, οι επισκέπτες βίωσαν μια εμπειρία που συνδύαζε ανακάλυψη, απόλαυση και διασκέδαση σε γιορτινό κλίμα.

Όπως αναφέρει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με τη δράση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της να «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο».

Η δράση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία», που υλοποιείται από το 2018 με μεγάλη επιτυχία, συνεχίζει να φέρνει κοντά ζυθοποιούς και καταναλωτές, αναδεικνύοντας τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται κατά τη ζυθοποίηση, τη διαδικασία παραγωγής, τα χαρακτηριστικά των διάφορων κατηγοριών μπύρας, αλλά και συνολικά την πλούσια κουλτούρα που συνοδεύει την μπύρα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.