Με μικρή καθυστέρηση συστήνεται στο κοινό η «ΣΤΗΝΙΑ» της ζυθοποιίας Αναστασίου

Κοινοποίηση:

Με μικρή καθυστέρηση, λόγω των εορτασμών του Oktoberfest, η μικροζυθοποίια Αναστασίου με έδρα το Χαλάνδρι συστήνει στο κοινό της νέα της ετικέτα «ΣΤΗΝΙΑ» δείχνοντας ότι δεν επαναπαύεται, λίγες μόλις εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της συνεργατικής «ΟΡΥΓΜΑ» με την Samos Beer.

Η «ΣΤΗΝΙΑ» είναι μια φρέσκια IPA περιεκτικότητας 5,2% ABV που παρασκευάζεται αποκλειστικά με λυκίσκο ekuanot.   O «Ekuanot» (πρώην HBC 366) κυκλοφόρησε εμπορικά το 2014 ως «Equinox» από την εταιρεία καλλιέργειας λυκίσκου, Yakima Valley Hops και στη συνέχεια μετονομάστηκε λόγω ζητημάτων εμπορικών σημάτων. Έχει έντονες και μοναδικές νότες φρούτων και εσπεριδοειδών όπως πεπόνι, μούρο, κιτρο, λάιμ, μήλο και παπάγια και περιέχει επίσης μια πικάντικη, πράσινη νότα πιπεριού. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε άλφα οξέα και υψηλό αιθέριο έλαιο και είναι γνωστή ποικιλία για το ζωηρό κίτρινο χρώμα της κατά την πρώιμη ανάπτυξή της την άνοιξη.

Η αρχική ονομασία του λυκίσκου «Equinox» σημαίνει ισημερία. Προέρχεται από το λατινικό aequus (ίσος) και nox (νύχτα). Η ισημερία συμβαίνει δύο φορές τον χρόνο, όταν η Γη διέρχεται από τα σημεία τομής της εκλειπτικής (ελλειπτική τροχιά της γης) και του ουράνιου ισημερινού. Στη συγκεκριμένη στιγμή η γραμμή ηλίου – γης είναι κάθετη στον άξονα περιστροφής της γης, με αποτέλεσμα η ημέρα και η νύχτα να έχουν ίση διάρκεια σε οποιοδήποτε σημείο της γήινης επιφάνειας. Η ισημερία συμβαίνει γύρω στις 21 Μαρτίου και στις 23 Σεπτεμβρίου, μέρα που θα σας παρουσιάζαμε την νέα μας συνταγή.

Η Θεσμοφορία ή τα Θεσμοφόρια ήταν τοπικό γιορταστικό τριήμερο στην αρχαία Αθήνα που αποτελείτο από τις επί μέρους γιορτές Άνοδος, Νηστεία και Καλλιγένεια. Εκτός από την Αθήνα γιορτάζονταν και στο Άργος, την Τροιζήνα, Πελλήνη, Αίγινα, Ερέτρια στη Δήλο, αλλά και στη Σικελία και σε άλλες Ελληνικές αποικίες. Ήταν εορτή κατεξοχήν των γυναικών. Στους άνδρες απαγορευόταν η είσοδος στους ναούς. Η γιορτή διοργανωνόταν ακριβώς την ίδια μέρα με την εορτή του θανάτου του Όσιρη στην Αίγυπτο, δηλαδή τη φθινοπωρινή ισημερία. Διαρκούσε τέσσερις ημέρες, από την 9η μέχρι την 13η, ή από την 10η μέχρι 14η Πυανεψιώνος.

Η πρώτη μέρα ονομάζονταν Στηνία, σε ανάμνηση της άφιξης της Δήμητρας στην Ελευσίνα. Οι επόμενες τρεις μέρες ήταν της τελετής, και ονομάζονταν Κάθοδος, Νηστεία και Καλλιγένεια. Η θεά Δήμητρα που απεικονίζεται στην ετικέτα μας, ήταν κατά την ελληνική μυθολογία ιδεατή ανθρωπόμορφη θεότητα της καλλιέργειας, δηλαδή της γεωργίας, αλλά και της ελεύθερης βλάστησης, του εδάφους και της γονιμότητας αυτού. Συνέπεια αυτών ήταν να θεωρείται και προστάτιδα του γάμου και της μητρότητας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Στρατηγικά συνεργασία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Την στρατηγική τους συνεργασία επικύρωσαν η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (Βεργίνα) και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα που αφορούν την