Μπύρα με κοινωνικό αποτύπωμα από τη μικροζυθοποιία Babel Brewery

Κοινοποίηση:

Σε συνεργασία με την ομάδα της The Thing About Greece, η μικροζυθοποιία με έδρα την Κερατέα, Babel Brewery, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας ετικέτας για την ενίσχυση του κοινωφελούς οργανισμού Free Movement Skateboarding.

Η «The Thing About Greece Beyond Feta» όπως ονομάζεται η νέα δημιουργία της Babel Brewery είναι μια ελαφριά lager περιεκτικότητας  3,8% αλκοόλ και τα έσοδα από τις πωλήσεις της θα διατεθούν για ενίσχυση του οργανισμού.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η μικροζυθοποιία με έδρα την Κερατέα αποδεικνύει το κοινωνικό της πρότυπο, αφού νωρίτερα μέσα στο έτος σε συνεργασία με την 608 Brewing είχαν λανσάρει την pale ale ετικέτα «Inferno» για ενίσχυση της εν κινήσει θεατρικής παράστασης 608 Inferno Κυκλική.

Τη νέα φιλανθρωπική ετικέτα γνωστοποίησε με ανακοίνωση της στα social media η The Thing About Greece, η οποία έχει ως εξής:

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για άλλη μια χρονιά υποστηρίζουμε έναν καλό σκοπό με μεγάλο κοινωνικό αποτύπωμα – τις δράσεις του @freemovement_sb. Φέτος, πέρα από ένα μερίδιο των κερδών της λαχειοφόρου στο πάρτυ στηρίζουμε και με κάθε γουλιά μπύρα! Μαζί με την @breing.babel φτιάξαμε μια μπύρα ώστε να ενισχύσουμε κι άλλο την δράση του FMS κάνοντας τον κόσμο μας ένα καλύτερο για όλους στο πάρτυ έχουμε και μια έκπληξη – stay tuned Εσύ θα είσαι εκεί;

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα