Στα 31,5 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις της ΕΖΑ το 2023, επενδύει σε νέα σήματα

Κοινοποίηση:

Η βελτίωση των οικονομικών δεικτών της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 31,5 εκ. ευρώ το 2023, έναντι 30,5 εκ το 2022 αποτελεί ισχυρή παρακαταθήκη για το μέλλον. Η επαναφορά των αποτελεσμάτων σε θετική τροχιά επιβεβαιώνει την ορθότητα του νέου επιχειρηματικού σχεδίου και των στρατηγικών επιλογών της εταιρείας για την αξιοποίηση των σημαντικών επενδύσεων των τελευταίων ετών, όπως της νέας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής στην Αταλάντη, και την επικέντρωση σε σήματα που παρουσιάζουν υψηλότερη κερδοφορία.

Τα μικτά κέρδη, κατά την χρήση 2023, ανήλθαν σε 11,2 εκ. ευρώ (έναντι 8,5 εκ. το 2022), με το περιθώριο να βελτιώνεται σημαντικά και να φτάνει στο 35%, από 28% το αντίστοιχο διάστημα το 2022.

Σημαντική βελτίωση παρουσίασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φθάνοντας τα 1,8 εκ. ευρώ, έναντι ζημιών 1,8 εκ. ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Οι καθαρές ζημίες μετά φόρων περιορίστηκαν σημαντικά σε 2,9 εκ. ευρώ, έναντι 5,7 εκ. ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρήση. Ο καθαρός δανεισμός μειώθηκε σε 23,5 εκ. ευρώ, από 26,8 εκ. ευρώ στη χρήση του 2022. Βελτιωμένα κατά 6% διαμορφώθηκαν τα ίδια κεφάλαια, καθώς ανήλθαν σε 9,9 εκ. ευρώ, μετά και από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίο κατά 3,5 εκ. ευρώ.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΖΑ, Νικήτας Ασπιώτης, δήλωσε πως «η εκτέλεση των απαιτητικών έργων ανάπτυξης, κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής μας, συνεχίζεται απρόσκοπτα και δημιουργεί ισχυρή αισιοδοξία για σημαντική περαιτέρω βελτίωση το 2024, όπως φαίνεται και από τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Τα τελευταία χρόνια επικεντρωθήκαμε στην αξιοποίηση σημαντικών επενδύσεων, όπως η γραμμή παραγωγής στην Αταλάντη, αλλά και ο εκσυγχρονισμός της εικόνας των εμπορικών σημάτων για τις μάρκες. Το ανθρώπινο δυναμικό ενισχύεται με την προσθήκη έμπειρων στελεχών της αγοράς και την ανάδειξη των εργαζομένων με πολυετή εμπειρία μέσα στην εταιρεία. Άλλωστε οι μπύρες της ΕΖΑ είναι οι άνθρωποί της.

Παράλληλα, επενδύουμε στην απόκτηση νέων εμπορικών σημάτων, όπως πολύ πρόσφατα του σήματος της Πειραϊκής Μικροζυθοποιίας. Μια πολλά υποσχόμενη μάρκα με σημαντικά στοιχεία ανάπτυξης την επόμενη τριετία».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι μπύρες με άρωμα και ιδιαίτερες γεύσεις

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς για αρωματικά ποτά, οι ζυθοποιοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς την παραγωγή μπυρών με αρώματα, όπως προέκυψε από το συνέδριο International Beer Strategies Conference στην Πορτογαλία.