Στα 31,5 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις της ΕΖΑ το 2023, επενδύει σε νέα σήματα

Κοινοποίηση:

Η βελτίωση των οικονομικών δεικτών της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 31,5 εκ. ευρώ το 2023, έναντι 30,5 εκ το 2022 αποτελεί ισχυρή παρακαταθήκη για το μέλλον. Η επαναφορά των αποτελεσμάτων σε θετική τροχιά επιβεβαιώνει την ορθότητα του νέου επιχειρηματικού σχεδίου και των στρατηγικών επιλογών της εταιρείας για την αξιοποίηση των σημαντικών επενδύσεων των τελευταίων ετών, όπως της νέας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής στην Αταλάντη, και την επικέντρωση σε σήματα που παρουσιάζουν υψηλότερη κερδοφορία.

Τα μικτά κέρδη, κατά την χρήση 2023, ανήλθαν σε 11,2 εκ. ευρώ (έναντι 8,5 εκ. το 2022), με το περιθώριο να βελτιώνεται σημαντικά και να φτάνει στο 35%, από 28% το αντίστοιχο διάστημα το 2022.

Σημαντική βελτίωση παρουσίασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φθάνοντας τα 1,8 εκ. ευρώ, έναντι ζημιών 1,8 εκ. ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Οι καθαρές ζημίες μετά φόρων περιορίστηκαν σημαντικά σε 2,9 εκ. ευρώ, έναντι 5,7 εκ. ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρήση. Ο καθαρός δανεισμός μειώθηκε σε 23,5 εκ. ευρώ, από 26,8 εκ. ευρώ στη χρήση του 2022. Βελτιωμένα κατά 6% διαμορφώθηκαν τα ίδια κεφάλαια, καθώς ανήλθαν σε 9,9 εκ. ευρώ, μετά και από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίο κατά 3,5 εκ. ευρώ.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΖΑ, Νικήτας Ασπιώτης, δήλωσε πως «η εκτέλεση των απαιτητικών έργων ανάπτυξης, κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής μας, συνεχίζεται απρόσκοπτα και δημιουργεί ισχυρή αισιοδοξία για σημαντική περαιτέρω βελτίωση το 2024, όπως φαίνεται και από τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Τα τελευταία χρόνια επικεντρωθήκαμε στην αξιοποίηση σημαντικών επενδύσεων, όπως η γραμμή παραγωγής στην Αταλάντη, αλλά και ο εκσυγχρονισμός της εικόνας των εμπορικών σημάτων για τις μάρκες. Το ανθρώπινο δυναμικό ενισχύεται με την προσθήκη έμπειρων στελεχών της αγοράς και την ανάδειξη των εργαζομένων με πολυετή εμπειρία μέσα στην εταιρεία. Άλλωστε οι μπύρες της ΕΖΑ είναι οι άνθρωποί της.

Παράλληλα, επενδύουμε στην απόκτηση νέων εμπορικών σημάτων, όπως πολύ πρόσφατα του σήματος της Πειραϊκής Μικροζυθοποιίας. Μια πολλά υποσχόμενη μάρκα με σημαντικά στοιχεία ανάπτυξης την επόμενη τριετία».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.