Στρατηγικά συνεργασία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Την στρατηγική τους συνεργασία επικύρωσαν η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (Βεργίνα) και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα που αφορούν την περιοχή και ευρύτερα, στα πλαίσια των εγκαινίων της 88ης ΔΕΘ το Σάββατο 7 Σεπτέμβρη 2024.

Ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, Νικόλαος Μπήλιος συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νίκο Παναγιωτόπουλου και με εκπροσώπους από τα Επιμελητήρια.

Σε δήλωσή του ο κ. Μπήλιος ανέφερε ότι «η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και η Περιφέρεια ΑΜΘ βρισκόμαστε σε μία δυναμική στρατηγική συνεργασία. Εξελισσόμαστε μαζί με δυναμική στρατηγική εξωστρέφειας, προβολής και στήριξης των τοπικών μας προϊόντων καθώς και διαμορφώνουμε δράσεις και συνέργειες  ενίσχυση της παρουσίας τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η στήριξη των τοπικών προϊόντων, είναι αποφασιστικής σημασίας για την βιωσιμότητα και την αειφορία της περιοχής. Η οικονομική και η περιβαλλοντική διάσταση του θέματος, μας αφορά όλους ως υπεύθυνους πολίτες και καταναλωτές. Όλοι πρέπει να κατανοήσουν ότι οι επιλογές μας, είναι εκείνες που θα καθορίσουν το μέλλον μας και το μέλλον του κόσμου μας».

Την Κυριακή 8 Σεπτέμβρη ο κ. Μπήλιος μαζί με στελέχη της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης παρευρέθηκε στα εγκαίνια του περιπτέρου των Επαγγελματικών και Βιοτεχνικών Επιμελητηρίων, όπου και συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης κ. Αντώνη Γραβάμη, παρουσιάζοντας τα προϊόντα της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, μπύρα Βεργίνα και τσάι TUVUNU.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Τέλος η ζυθοποιία της Heineken στο Βιετνάμ λόγω μείωσης της ζήτησης

Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, πρόκειται να κλείσει ένα από τα ζυθοποιεία της στο Βιετνάμ λόγω της μειωμένης ζήτησης και των αλλαγών στα καταναλωτικά πρότυπα στη χώρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η εγκατάσταση στην κεντρική επαρχία Κουάνγκ Ναμ θα αναστείλει τη λειτουργία της από αυτόν τον μήνα.