Την πρώτη τους μπύρα με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Κοινοποίηση:

Την πρώτη τους μπύρα με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, «Running Free», ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, προσφέροντας μια πιο υγιεινή επιλογή στους λάτρεις του ιστορικού metal συγκροτήματος και των μπυρών Trooper.

Πρόκειται για μια χρυσή dry-hopped lager με λυκίσκους Cascade, Citra και Motueka, με περιεκτικότητα 0,4% ABV, που φέρει την υπογραφή του τραγουδιστή των Iron Maiden, Bruce Dickinson.

H ονομασία της «Running Free» προέρχεται από το ομώνυμο τραγούδι από το πρώτο album των βρετανών «Iron Maiden», που κυκλοφόρησε το μακρινό 1980 και για πολλά χρόνια αποτελούσε μια σταθερή παρουσία στις συναυλίες των θρύλων του σκληρού ήχου.

Το λανσάρισμα της «Running Free» συνόδεψε και η ανακοίνωση της ετικέτας «Trooper Swedish Lager» σε συνεργασία με την ζυθοποιία Nils Oscar, η οποία είναι μια χρυσαφένια lager περιεκτικότητας 5% αλκοόλ με λυκίσκους Sabro, Cascade, Citra και Spalter Select δίνοντας της ένα ευχάριστο άρωμα και μια ισχυρή γεύση.

Αμφότερες οι νέες ετικέτες των Iron Maiden διατίθενται ήδη για προ-παραγγελία και οι παραδόσεις θα αρχίσουν από τα τέλη Οκτωβρίου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Mε επένδυση 2,4 εκατ. αλλάζει πίστα η μικροζυθοποιία Valia Calda

Έτοιµη να βάλει τις βάσεις, που θα της επιτρέψουν να αλλάξει… πίστα και να εξελιχθεί σε έναν ουσιαστικό «παίκτη» στην εγχώρια αγορά της craft µπύρας, µε βλέψεις και για παρουσία στο εξωτερικό, εµφανίζεται η µικροζυθοποιία Ιωαννίνων «Valia Calda». Καταλύτη για τη µετεξέλιξη της ηπειρώτικης µικροζυθοποίας, που µέχρι και σήµερα ακολουθεί πορεία ζυθοποιού… νοµά, αξιοποιώντας, για την παραγωγή της µπύρας της, τις εγκαταστάσεις τρίτου, αναµένεται ότι θα αποτελέσει η απόκτηση ιδιόκτητου µικροζυθοποιείου.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.