Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Κοινοποίηση:

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι της Blue Bottle Pilsner.

Η ειδική έκδοση του μπουκαλιού φέρει μια ειδικά σχεδιασμένη ετικέτα στην οποία αναγράφεται «10 χρόνια ζύμωσης με το πνεύμα του Αιγαίου». Η Blue Bottle Pilsner είναι η πρώτη που κυκλοφόρησε η μικρουζυθοποιία από την Πάρο το 2016 και έκτοτε αποτελεί το σήμα κατατεθέν της. Πρόκειται για μια ελαφριά ξανθιά μπύρα, περιεκτικότητας 5,2% ABV, που ξεχωρίζει για το έντονο άρωμα της και την γεύση από κριθάρι που καλλιεργείται στο γνωστό νησί των Κυκλάδων.

Για την ποιότητα της έχει διακριθεί δύο φορές με great taste awards, πρώτα το 2017, δίνοντας στην εταιρεία το έναυσμα να συνεχίσει να δημιουργεί και να επεκτείνει την γκάμα προϊόντων της, με το δεύτερο αστέρι να έρχεται δύο χρόνια αργότερα και το 2019.

Στα 10 χρόνια λειτουργία της, οι ιδρυτές της εταιρείας, Νίκος Παυλάκης και Μαρίνος Αλεξάνδρου, έχουν καταφέρει να καθιερώσουν την 56 Isles, ως μια από τις σημαντικότερες επιλογές της craft σκηνής των ελληνικών νησιών, και όχι μόνο, με την συνέχεια να αναμένεται με ανυπομονησία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.