Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Κοινοποίηση:

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι της Blue Bottle Pilsner.

Η ειδική έκδοση του μπουκαλιού φέρει μια ειδικά σχεδιασμένη ετικέτα στην οποία αναγράφεται «10 χρόνια ζύμωσης με το πνεύμα του Αιγαίου». Η Blue Bottle Pilsner είναι η πρώτη που κυκλοφόρησε η μικρουζυθοποιία από την Πάρο το 2016 και έκτοτε αποτελεί το σήμα κατατεθέν της. Πρόκειται για μια ελαφριά ξανθιά μπύρα, περιεκτικότητας 5,2% ABV, που ξεχωρίζει για το έντονο άρωμα της και την γεύση από κριθάρι που καλλιεργείται στο γνωστό νησί των Κυκλάδων.

Για την ποιότητα της έχει διακριθεί δύο φορές με great taste awards, πρώτα το 2017, δίνοντας στην εταιρεία το έναυσμα να συνεχίσει να δημιουργεί και να επεκτείνει την γκάμα προϊόντων της, με το δεύτερο αστέρι να έρχεται δύο χρόνια αργότερα και το 2019.

Στα 10 χρόνια λειτουργία της, οι ιδρυτές της εταιρείας, Νίκος Παυλάκης και Μαρίνος Αλεξάνδρου, έχουν καταφέρει να καθιερώσουν την 56 Isles, ως μια από τις σημαντικότερες επιλογές της craft σκηνής των ελληνικών νησιών, και όχι μόνο, με την συνέχεια να αναμένεται με ανυπομονησία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Αθήνα και Βόλος ενώνουν τις δυνάμεις τους για το λανσάρισμα της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος

Χαλάνδρι, Ηλιούπολη και Βόλος, ή αλλιώς μικροζυθοποιία Αναστασίου, Paragon Brewery και Local Streets ένωσαν τις δυνάμεις τους για την παραγωγή της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος.

Η μπύρα Νήσος συμμετέχει στο μεγάλο φεστιβάλ μπύρας «World of Beer Festival» από τις 10 έως τις 12 Μαΐου

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ θα συμμετέχει στο World of Beer Festival, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 12 Μαΐου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για το πρώτο, επίσημο, μεγάλο φεστιβάλ μπύρας στην Ελλάδα, αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο της μπύρας, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.

Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.