Σε κλίμα Halloween οι μπύρες της Heineken UK με την διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers»

Κοινοποίηση:

Σε ρυθμούς Halloween κινείται η Heineken UK με την κορυφαία παραγωγό μπύρας να μπαίνει στο κλίμα με την «τρομακτική» διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers».

Το Halloween αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους ζυθοποιούς να προωθήσουν τις ετικέτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, που τα προηγούμενα χρόνια κατά την εβδομάδα του Halloween (26-30 Οκτωβρίου) είχαν αγγίξει τα 152 εκατ. ευρώ.

Η Heineken θα διαθέσει για την εβδομάδα του Halloween όλες τις ετικέτες της που είναι ανάρπαστες με το καταναλωτικό κοινό της Αγγλίας, όπως την Strongbow Original, την Strongbow Dark Fruit, την μη αλκοολούχα Heineken 0.0 και, φυσικά, την αυθεντική Heineken.

O διευθυντής του τμήματος πελατών της Heineken UK, Paul Gordon, τόνισε την σημασία του Halloween για τους μεταπωλητές και τους ζυθοποιούς, που έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στην διασκέδαση, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα τους, εκμεταλλευόμενοι την προθυμία των ενηλίκων καταναλωτών να κοινωνικοποιηθούν και να γιορτάσουν. Εκεί εξάλλου επικεντρώνεται και η διαφημιστική καμπάνια «Meet the Chillers».

Σε συνέχεια των δηλώσεων του ο Gordon ανέφερε πως οι μεταπωλητές δεν χρειάζεται να γεμίσουν τα ράφια των καταστημάτων τους με limited edition ετικέτες που θα τους είναι άχρηστες με το πέρας του Halloween. Εντούτοις, οι μπύρες που καταναλώνουν οι Άγγλοι την περίοδο του Halloween είναι ίδιες με αυτές που προτιμούν και κατά τον υπόλοιπο χρόνο, οπότε αυτό που χρειάζεται είναι η σωστή προώθηση που θα οδηγήσει στην αυξημένη ορατότητα και ως εκ τούτου στην αύξηση των πωλήσεων.

Τα προωθητικά υλικά της καμπάνιας «Meet the Chillers» περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αφίσες και ψηφιακά σχέδια τα οποία θα αυξάνονται σε αριθμό καθόλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου.

Με πληροφορίες από Talking Retail

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.