Η Diageo διπλασιάζει την παραγωγή της μη αλκοολούχας Guinness 0.0, ελέω αυξημένης ζήτησης

Κοινοποίηση:

Η αυξημένη ζήτηση για την μη αλκοολούχα Guinness 0.0 ώθησε την Diageo στην απόφαση να διπλασιάσει την παραγωγή της εν λόγω ετικέτας, επενδύοντας επιπλέον 30 εκατομμύρια στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο St Jame’s Gate στην Ιρλανδία.

Οι συνολικές επενδύσεις της Diageo στην μη αλκοολούχα Guinness, πλέον, αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ, δείχνοντας ότι ο βρετανικός κολοσσός αντιλλαμβάνεται την ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου και την ανάγκη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών της που προτιμούν την μετριοπαθή κατανάλωση.

Ο διευθύντής του τμήματος μπυρών της Diageo, Aidan Crowe δήλωσε σχετικά ότι η Guinness έχει μια μακρά ιστορία καινοτομίας και παραγωγής προϊόντων υψηλής ποιότητας, και τόνισε ότι η μη αλκοολούχα εκδοχή της δημοφιλούς μπύρας διαθέτει όλα τα στοιχεία που την έχουν κάνει να ξεχωρίζει απλά χωρίς το αλκοόλ.

Η επιτυχία της Guinness 0.0, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ιρλανδία και είδε τις πωλήσεις της βαρελίσιας εκδοχής της να αυξάνονται κατά 50% για την περίοδο αναφοράς Φεβρουαρίου 2023-24 σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen είναι εξέχουσας σημασίας για την Diageo που τον Ιούλιο είχε αναφέρει ότι αναμένει μια απαιτητική χρονιά με τις πωλήσεις της να κυμμαίνονται σε νούμερα χαμηλότερα των προβλέψεων της, και που προσπαθεί να επαναφέρει την εμπιστοσύνη των επενδυτών που είχε κλονιστεί μεταξύ άλλων και από την ισχνή παρουσία της στην Βραζιλία και το Μεξικό.

Πληροφορίες από European Super Market Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.