Η Diageo διπλασιάζει την παραγωγή της μη αλκοολούχας Guinness 0.0, ελέω αυξημένης ζήτησης

Κοινοποίηση:

Η αυξημένη ζήτηση για την μη αλκοολούχα Guinness 0.0 ώθησε την Diageo στην απόφαση να διπλασιάσει την παραγωγή της εν λόγω ετικέτας, επενδύοντας επιπλέον 30 εκατομμύρια στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο St Jame’s Gate στην Ιρλανδία.

Οι συνολικές επενδύσεις της Diageo στην μη αλκοολούχα Guinness, πλέον, αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ, δείχνοντας ότι ο βρετανικός κολοσσός αντιλλαμβάνεται την ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου και την ανάγκη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών της που προτιμούν την μετριοπαθή κατανάλωση.

Ο διευθύντής του τμήματος μπυρών της Diageo, Aidan Crowe δήλωσε σχετικά ότι η Guinness έχει μια μακρά ιστορία καινοτομίας και παραγωγής προϊόντων υψηλής ποιότητας, και τόνισε ότι η μη αλκοολούχα εκδοχή της δημοφιλούς μπύρας διαθέτει όλα τα στοιχεία που την έχουν κάνει να ξεχωρίζει απλά χωρίς το αλκοόλ.

Η επιτυχία της Guinness 0.0, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ιρλανδία και είδε τις πωλήσεις της βαρελίσιας εκδοχής της να αυξάνονται κατά 50% για την περίοδο αναφοράς Φεβρουαρίου 2023-24 σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen είναι εξέχουσας σημασίας για την Diageo που τον Ιούλιο είχε αναφέρει ότι αναμένει μια απαιτητική χρονιά με τις πωλήσεις της να κυμμαίνονται σε νούμερα χαμηλότερα των προβλέψεων της, και που προσπαθεί να επαναφέρει την εμπιστοσύνη των επενδυτών που είχε κλονιστεί μεταξύ άλλων και από την ισχνή παρουσία της στην Βραζιλία και το Μεξικό.

Πληροφορίες από European Super Market Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.