Στα 129,6 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το οικονομικό έτος 2023

Κοινοποίηση:

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν τα έσοδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2023, με τις καθαρές πωλήσεις της εταιρείας να ανέρχονται στα 129,6 εκατ. ευρώ, έναντι των 119,9 εκατ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Αν υπολογιστεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ζύθου, τότε οι πωλήσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ανέρχονται περίπου στα 181,1 εκατ., σε αντίθεση με τα 170,8 εκατ. ευρώ το 2022. Όσον αφορά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας, αυτά αυξήθηκαν στα 10,24 εκατ. ευρώ, έναντι 7 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη χρήσης προ φόρων ανέβηκαν στα 13,2 εκατ. ευρώ το 2023, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα 10,06 εκατ. ευρώ του 2022.

Τα αποτελέσματα προ φόρων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας (EBITDA) ανήλθαν στα 17,6 εκατ. ευρώ για το 2023, έναντι 13,2 εκατ. για το 2022.

Στήριξη από τον όμιλο Carlsberg

 Για το σύνολο της χρήσης του 2023, το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υπερέβη το αντίστοιχο των βραχυπρόθεσμων απαιτήσεων κατά 48,3 εκατ. ευρώ, όμως συνεχίζει να έχει χρηματοδοτική υποστήριξη από τον όμιλο Carlsberg  για να αντιμετωπίσει πιθανές ανάγκες που θα προκύψουν τους επόμενους 12 μήνες από την δημοσίευση των καταστάσεων.

Στις 17 Σεπτεμβρίου 2024 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έλαβε επιστολή υποστήριξης από την μητρική της εταιρεία Carlsberg Breweries A/S, η οποία είναι υπεύθυνη για την διαχείριση των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε επίπεδο ομίλου, βάσει της οποίας η Carlsberg δεσμεύεται ότι θα την υποστηρίξει οικονομικά την ελληνική εταιρεία αναφορικά με τις ενδεχόμενες υποχρεώσεις και τις δεσμεύσεις της για μια περίοδο 12 μηνών από την ημερομηνία έγκρισης των χρηματοοικονομικών καταστάσεων.

Επενδύσεις σε ελληνικές επωνυμίες

 Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην εξαγορά του 35% της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο, παραγωγού της μπύρας Νήσου έναντι 1 εκατ. ευρώ στις 27 Ιουνίου 2023, ενώ επένδυσε και στην συγγενή επένδυση σε θυγατρική με την HBC- Ελληνική Εταιρεία Ποτών».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.