«Πράσινο φως» για την εξαγορά ύψους 4 δισ. ευρώ της Britvic από την Carlsberg

Κοινοποίηση:

Την έγκριση των βρετανικών αρχών ανταγωνισμού πήρε η συμφωνία εξαγοράς ύψους περίπου 4 δισ. ευρώ της εταιρείας παραγωγής αναψυκτικών Britvic από την Carlsberg.

Οι δύο πλευρές είχαν ανακοινώσει ήδη από τον Ιούλιο την συμφωνία εξαγοράς, όμως η βρετανική αρχή ανταγωνισμού (CMA) είχε «φρενάρει» τη διαδικασία τον Σεπτέμβριο ξεκινώντας μια αρχική έρευνα. Όλα, όμως, φαίνεται πως βαίνουν καλώς για την Carlsberg, αφού την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου η CMA τόνισε ότι δεν θα παραπέμψει τη συμφωνία για πιο ενδελεχή έλεγχο. Έτσι, εκτιμάται ότι η εξαγορά θα ολοκληρωθεί στις 16 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, εκπρόσωπος της Carlsberg ανέφερε ότι η συμφωνία πλέον έχει πάρει όλες τις απαραίτητες νομοθετικές εγκρίσεις, και αναμένει την ολοκλήρωση της συναλλαγής τον Ιανουάριο του 2025. Παράλληλα, υποστήριξε ότι η προσθήκη των αναψυκτικών της Britvic στη γκάμα μπυρών της Carlsberg θα προσφέρει στις αγγλική αγορά έναν «άκρως θελκτικό προμηθευτή, με δίκτυο διανομής και προμηθευτική αλυσίδα που θα προσφέρει στους πελάτες μια γκάμα διεθνών ηγετικών επωνυμιών και κορυφαίες υπηρεσίες». Μάλιστα, με την ολοκλήρωση της αγοράς ο Δανός κολοσσός επιθυμεί να δημιουργήσει μια επωνυμία ποτών ονόματει Carlsberg Britvic.

Στο παρελθόν, η Britvic είχε συνάψει συμφωνία με την PepsiCo, βάσει της οποίας μπορούσε να παρασκευάσει και να πουλήσει επωνυμίες όπως οι Pepsi, 7up και Lipton, η οποία θα περάσει πλέον στην Carlsberg. Πέρα από την Britvic, η Carlsberg ανακοίνωσε ότι θα αγοράσει και το μερίδιο της ζυθοποιίας Marston’s από το κοινό τους εγχείρημα έναντι 260 εκατ. ευρώ.

Πληροφορίες από BBC

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.