Μπύρες με φρουτώδη αρώματα και εγχώριες ετικέτες δείχνουν οι παγκόσμιες τάσεις 2025

Κοινοποίηση:

Οι μπύρες με φρουτώδη αρώματα και οι εγχώριες ετικέτες φαίνεται να είναι μεταξύ άλλων, οι απόλυτες τάσεις στο χώρο του ζύθου για το 2025, βάσει σειράς ερευνών και δημοσιευμάτων. Παρακάτω ακολουθούν τα trends που αναμένουμε να συναντήσουμε τη φετινή χρονιά.

Φρουτώδεις μπύρες

Οι μπύρες με φρουτώδη γεύση και αρώματα πιθανότατα θα αποτελέσουν κινητήριο δύναμη και σημαντικό μερίδιο των συνολικών πωλήσεων του κλάδου, δίνοντας μια απαραίτητη ώθηση για αύξηση της αξίας του, όχι μόνο φέτος, αλλά και τα επόμενα χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη έρευνα τους, οι αναλυτές της Research & Markets, εκτιμούν ότι μέχρι το 2030 οι μπύρες με φρουτώδη αρώματα θα ξεπεράσουν σε αξία τα 420 εκατομμύρια ευρώ, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης ύψους 4,7% για την περίοδο αναφοράς 2025-2030. Κορυφαία, από άποψη ζήτησης, γεύση αποτελεί το βατόμουρο, αφού βάσει της Research & Markets, το 2019 κατείχε μερίδιο 29,9% των πωλήσεων της συγκεκριμένης κατηγορίας, ποσοστό το οποίο ακόμα και το 2024 έχει παραμείνει σε παρόμοια επίπεδα (29,3%). Ανερχόμενη γεύση αποτελεί και το κεράσι που αναμένεται να ακολουθήσει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,1% για την περίοδο που εξετάζει η μελέτη.

Παραμένουν ανάρπαστες οι lager

Φυσικά, και τη φετινή χρονιά οι ετικέτες lager εκτιμάται ότι θα διατηρήσουν την αίγλη τους, με τις περισσότερες ζυθοποιίες να διαθέτουν στη γκάμα προϊόντων τους κάποιο τύπο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Δημοφιλέστερη επιλογή παραμένουν οι Pilsner, όμως, σημαντική ζήτηση υπάρχει και για άλλα είδη lager, όπως οι Helles, Mexican και καστανές lager.

Στην κατηγορία αυτή, οι καταναλωτές φαίνεται να δίνουν ιδιαίτερο βάρος στην αυθεντικότητα και την ποιότητα έναντι της δημοφιλίας της εκάστοτε επωνυμίας που παράγει lager. Σε σχετικό δημοίευμα των New York Times, για παράδειγμα, αναφέρεται ότι αυξάνεται το ενδιαφέρον για αυθεντικές τσέχικες συνταγές pilsner ανάμεσα στους καταναλωτές, με τις συγκεκριμένες ετικέτες να κερδίζουν έδαφος, ιδιαίτερα στην πολύ σημαντική αγορά των ΗΠΑ.

Έκαστος στον τόπο του

Οι μικροζυθοποιίες που παράγουν ετικέτες που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των εγχώριων καταναλωτών τους πιθανότατα θα ξεχωρίσουν εντός του 2025. Φυσικά, η μεγάλη ποικιλία ξεχωριστών και ποιοτικών ετικετών που παράγονται από τις ντόπιες ζυθοποιίες, όπως είναι λογικό καλύπτουν, αν όχι εξ ολοκλήρου, τότε σε μεγάλο βαθμό τις προτιμήσεις των αγοραστών. Στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια διαθέτουμε πολλές μικροζυθοποιίες που ξεχωρίζουν τόσο σε εγχώριο, όσο και διεθνές επίπεδο, πρωταγωνιστώντας σε σημαντικά φεστιβάλ, και ωθώντας την ελληνική craft σκηνή σε όλο και υψηλότερες κορυφές.  

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.