Τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ προσεγγίζει η συνεισφορά της Heineken στην ισπανική οικονομία

Κοινοποίηση:

Τα 4,84 δισ. ευρώ άγγιξε η συνεισφορά της Heineken στην ισπανική οικονομία για το 2023, νούμερο που αντιστοιχεί σε ποσοστό της τάξεως του 0,3% του εθνικού κατά κεφαλή εισοδήματος της χώρας, σύμφωνα με στοιχεία από πρόσφατη έρευνα της PwC για το ισπανικό παράρτημα της εταιρείας.

Στη γκάμα προϊόντων του ολλανδικού κολοσσού συμπεριλαμβάνονται προϊόντα με μεγάλη απήχηση στους Ισπανούς καταναλωτές, όπως η ομώνυμη Heineken, η Cruzcampo, η Amstel και η El Aguila, και όπως υπογράμμισε για κάθε ευρώ που εισπράττει από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες εντός των ισπανικών συνόρων, συνεισφέρει περίπου 11 ευρώ στο σύνολο της οικονομίας της.

Φυσικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις της Heineken στην Ισπανία μόνο τυχαίες δεν είναι, αφού η παρουσία της στη μεσογειακή χώρα ξεπερνά τα 120 χρόνια. Παράλληλα, η Ισπανία αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για τη Heineken στην Ευρώπη, και την έκτη συνολικά, ενώ περίπου το 98% των ετικετών μπύρας και μηλίτη που πουλάει εκεί, παράγεται εγχώρια, στα εργοστάσια της σε Μαδρίτη, Σεβίλλη, Βαλένθια και Jaen.

Η ισχυρή της παρουσία στην ισπανική αγορά έχει επιτρέψει στη Heineken να επενδύσει περίπου 190 εκατομμύρια ευρώ σε πάγια περουσιακά στοιχεία τα τελευταία τρία χρόνια, και επιπλέον 30 εκατομμύρια ευρώ σε πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και κοινωνικής προσφοράς. Τέλος, έχει ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του κλάδου της φιλοξενίας της Ισπανίας με περισσότερα από 700 εκατομμύρια ευρώ.

Σχετικά με τα εν λόγω αποτελέσματα, ο Πρόεδρος της Heineken Espana, Etienne Strijp, ανέφερε ότι όλοι στο ισπανικό παράρτημα της Heineken αισθάνονται υπερήφανοι για την προσφορά της, τόσο στην εθνική, όσο και στην τοπική οικονομία, σε μέρη όπου έχει ισχυρή παρουσία εστιάζοντας στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα.

Από άποψη προσφοράς εργασίας, η Heineken Espana παρείχε περίπου 85.000 θέσεις εργασίας, ήτοι περίπου το 0,4% του συνόλου στην Ισπανία. Από αυτές περίπου το 70% σχετίζεται με το χώρο του φαγητού και της φιλοξενίας, ενώ η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσληψη και ανάδειξη νέων ταλαντούχων εργαζομένων μέσω του Ιδρύματος Cruzcampo.

Τέλος, όσον αφορά την βιωσιμότητα, η Heineken Espana τόνισε ότι μέχρι και το τέλη του 2023, το 51% της συνολικής της ενεργειακής της κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου το 100% του ηλεκτρικού ρεύματος, προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία κατάφερε να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα που συνδέεται με την παραγωγική της διαδικασία κατά 43%.

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.

Το πρώτο Alea Craft Beer Festival ζυμώνει συνεργασίες και καινοτομίες

Στη Μεταμόρφωση, στον προαύλιο χώρο του ζυθοποιείου της Alea Brewing Co. την περασμένη Κυριακή 30 Ιουνίου, πλήθος κόσμου έδωσε το παρόν στο πρώτο Alea Craft Beer Festival δοκιμάζοντας μπύρες από τα 12 προσκεκλημένα labels, και γνωρίζοντας τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτά, συνοδεία φρεσκοψημένης πίτσας της Puff Daddy Pizzeria, που σερβίρονταν κατευθείαν από τον φούρνο αλλά και των μοναδικών burger προβατίνας και χουνκιάρ της Street Habit.

Σύμβολο ανθεκτικότητας η νέα helles ετικέτα «Κορυφώ» της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας

«Σύμβολο ανθεκτικότητας, εξέλιξης και αυθεντικότητας» αποτελεί η νέα lager ετικέτα Κορυφώ της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας. Πρόκειται για μια Helles με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,1% και αρώματα βύνης,

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.