Τα 4,84 δισ. ευρώ άγγιξε η συνεισφορά της Heineken στην ισπανική οικονομία για το 2023, νούμερο που αντιστοιχεί σε ποσοστό της τάξεως του 0,3% του εθνικού κατά κεφαλή εισοδήματος της χώρας, σύμφωνα με στοιχεία από πρόσφατη έρευνα της PwC για το ισπανικό παράρτημα της εταιρείας.
Στη γκάμα προϊόντων του ολλανδικού κολοσσού συμπεριλαμβάνονται προϊόντα με μεγάλη απήχηση στους Ισπανούς καταναλωτές, όπως η ομώνυμη Heineken, η Cruzcampo, η Amstel και η El Aguila, και όπως υπογράμμισε για κάθε ευρώ που εισπράττει από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες εντός των ισπανικών συνόρων, συνεισφέρει περίπου 11 ευρώ στο σύνολο της οικονομίας της.
Φυσικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις της Heineken στην Ισπανία μόνο τυχαίες δεν είναι, αφού η παρουσία της στη μεσογειακή χώρα ξεπερνά τα 120 χρόνια. Παράλληλα, η Ισπανία αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για τη Heineken στην Ευρώπη, και την έκτη συνολικά, ενώ περίπου το 98% των ετικετών μπύρας και μηλίτη που πουλάει εκεί, παράγεται εγχώρια, στα εργοστάσια της σε Μαδρίτη, Σεβίλλη, Βαλένθια και Jaen.
Η ισχυρή της παρουσία στην ισπανική αγορά έχει επιτρέψει στη Heineken να επενδύσει περίπου 190 εκατομμύρια ευρώ σε πάγια περουσιακά στοιχεία τα τελευταία τρία χρόνια, και επιπλέον 30 εκατομμύρια ευρώ σε πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και κοινωνικής προσφοράς. Τέλος, έχει ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του κλάδου της φιλοξενίας της Ισπανίας με περισσότερα από 700 εκατομμύρια ευρώ.
Σχετικά με τα εν λόγω αποτελέσματα, ο Πρόεδρος της Heineken Espana, Etienne Strijp, ανέφερε ότι όλοι στο ισπανικό παράρτημα της Heineken αισθάνονται υπερήφανοι για την προσφορά της, τόσο στην εθνική, όσο και στην τοπική οικονομία, σε μέρη όπου έχει ισχυρή παρουσία εστιάζοντας στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα.
Από άποψη προσφοράς εργασίας, η Heineken Espana παρείχε περίπου 85.000 θέσεις εργασίας, ήτοι περίπου το 0,4% του συνόλου στην Ισπανία. Από αυτές περίπου το 70% σχετίζεται με το χώρο του φαγητού και της φιλοξενίας, ενώ η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσληψη και ανάδειξη νέων ταλαντούχων εργαζομένων μέσω του Ιδρύματος Cruzcampo.
Τέλος, όσον αφορά την βιωσιμότητα, η Heineken Espana τόνισε ότι μέχρι και το τέλη του 2023, το 51% της συνολικής της ενεργειακής της κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου το 100% του ηλεκτρικού ρεύματος, προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία κατάφερε να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα που συνδέεται με την παραγωγική της διαδικασία κατά 43%.
Πληροφορίες από ESM Magazine