Για τέταρτη διαδοχική χρονιά στη λίστα κορυφαίων εργοδοτών παγκοσμίως η Carlsberg

Κοινοποίηση:

Για τέταρτη διαδοχική χρονιά η Carlsberg συμπεριλαμβάνεται στη λίστα κορυφαίων εργοδοτών «Forbes’ World’s Best Employers». Η επιλογή πραγματοποιείται βάσει αξιολόγησης των εργοδοτών από τους υπαλλήλους τους με κριτήρια όπως τις δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης, το εργασιακό περιβάλλον και την προσαρμοστικότητα σε πολιτικές εξ αποστάσεως εργασίας.

Στη λίστα της Forbes, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ερευνητική εταιρεία Statista, συμμετείχαν περισσότεροι από 300.000 εργαζόμενοι από 50 χώρες. Αναφορικά με τη σημαντική αναγνώριση, η υπεύθυνη του τμήματος HR του ομίλου Carlsberg, Susanne Skippari ανέφερε ότι «Η αναγνώριση αυτή οφείλεται πραγματικά στους ανθρώπους της εταιρείας. Η αφοσίωση και το πάθος τους πραγματικά καθιστούν την Carlsberg ένα μέρος όπου εξελισσόμαστε μαζί και βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Είμαι περήφανη για όσα καταφέρνουμε ως ομάδα».

Η φετινή κατάταξη εργοδοτών της Forbes είδε τον δανέζικο κολοσσό της μπύρας να βελτιώνει τη θέση του τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και σε εγχώριο. Στη σχετική της ανακοίνωση η Carlsberg αναφέρει πως η πολιτική ανάπτυξης της σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στην ανάπτυξη, η οποία στηρίζεται σε μια κοινή αντίληψη για την καινοτομία, την αποδοχή της διαφορετικότητας και την ανθεκτικότητα.  Τέλος, η εταιρεία επισημαίνει ότι πρωταρχικός στόχος της είναι να ενθαρρύνει τις ομάδες εργαζομένων της να επιτύχουν τόσο επαγγελματικά, όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.