Μεγάλος χορηγός του Vegan Vibes February Festival η κορυφαία ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ

Κοινοποίηση:

Η ΝΗΣΟΣ έδωσε δυναμικό «παρών» ως μεγάλος χορηγός στο Vegan Vibes February Festival, το απόλυτο event για τον vegan τρόπο ζωής, που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Φεβρουαρίου 2025 στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης!

Το φεστιβάλ, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, συγκέντρωσε και φέτος, πολλούς επισκέπτες που απόλαυσαν μοναδικά vegan προϊόντα, παρακολούθησαν ομιλίες, συμμετείχαν σε workshops και cooking sessions, ανακαλύπτοντας νέες γεύσεις και μυστικά για έναν εναλλακτικό διατροφικό τρόπο ζωής!

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δροσιστούν με ΝΗΣΟΣ All Day Organic, μια δροσιστική, vegan, βιολογική και χωρίς γλουτένη lager, με ελαφριά πικράδα και αρωματικούς λυκίσκους.

Η ΝΗΣΟΣ All Day Organic, πιστοποιημένη με VLabel, ενσωματώνει την ποιότητα και τη γεύση των Κυκλάδων, προσφέροντας μια αυθεντική πρόταση μπύρας που συμβαδίζει με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις!

Ταυτόχρονα αποτελεί μια πρόταση που είναι:

  • Διεθνώς βραβευμένη Craft Lager: Χρυσαφένια, διαυγής, φωτεινή, με αρώματα λουλουδιών και φρούτων, γλυκύτητα δημητριακών, μεταδίδει μια αίσθηση αέναης κίνησης, φυσικής φρεσκάδας και ευφορίας. Η ψυχρή ζύμωση δημιουργεί μια καθαρή βάση που επιτρέπει στα ελαφρά αρώματα των τριών αρωματικών λυκίσκων να αναδειχθούν χωρίς πικράδα.
  • Πιστοποιημένη Βιολογική: Από την BIO HELLAS, ζυθοποιείται με πιστοποιημένες βιολογικές βύνες κριθαριού με αργή, παραδοσιακή, απόλυτα φυσική διαδικασία.
  • Πιστοποιημένη Χωρίς Γλουτένη: Από την Ελληνική Εταιρεία Κοιλιοκάκης, περιέχει επτά φορές λιγότερη γλουτένη από το επιτρεπόμενο όριο.
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Δύο «φρέσκες» μπύρες για τους λάτρεις του είδους κυκλοφορεί η Alea Brewing Co.

Οι µπύρες της Alea διατίθενται µόνο σε βαρέλι και κουτάκι και ο Head Brewer της Alea χαρακτηρίζει αυτή την επιλογή μονόδρομο, καθώς το αλουμινένιο κουτάκι εξασφαλίζει ότι η μπύρα θα φτάσει αναλλοίωτη στο κοινό.

Τα αρώματα των Κυκλάδων αναδεικνύει η πρώτη Session IPA που κυκλοφόρησε η ΝΗΣΟΣ

Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.