Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Κοινοποίηση:

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.

Πέρα από την παρουσία της κορυφαίας ολλανδικής παραγωγού μπύρας στο γήπεδο του <<Αίαντα>>, η συνεργασία των δύο πλευρών σημαίνει ότι η Heineken θα γίνει συνέταιρος βιωσιμότητας του Ajax, διοργανώνοντας πρωτοβουλίες για την προώθηση οικολογικών πρακτικών και μείωση των αποβλήτων στη Johan Cruijff ArenA.

Ο Εμπορικός Διευθυντής του Ajax, Cas Biesta, τόνισε σχετικά με τη συνεργασία <<Η Heineken ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε στο Άμστερνταμ, όπως και εμείς, χαίροντας παγκόσμια φήμη και δημοφιλία. Στα περισσότερα από 150 χρόνια ιστορίας της Heineken και στα 125 έτη διαδρομής μας έχουμε συνυπάρξει για πολύ καιρό. Είναι εξαιρετικό ότι πλέον συνάψαμε και μια μακροπρόθεσμη συνεργασία. Ανυπομονούμε να προβούμε σε προωθητικές ενέργειες για τους οπαδούς μας μαζί με τη Heineken>>.

Με τη σειρά του ο Διευθυντής Horeca της Heineken Ολλανδίας, Pieter Vissers εξέφρασε την περηφάνια του για τη συνεργασία με τον Ajax, Περαιτέρω δήλωσε ότι <<Φαντάζει φυσικό και λογικό, αφού Ajax και Heineken είναι στενά συνδεδεμένες με το Amsterdam, και αποδεικνύουν ότι η ισχύς έρχεται εν τη ενώσει τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδων. Το ποδόσφαιρο στην Ολλανδία ενώνει τους ανθρώπους και συνδέει διαφορετικές γενιές οπαδών. Βλέποντας έναν αγώνα με μια μπύρα στο χέρι -αλκοολούχα ή μη- αποτελεί μέσω για τη δημιουργία φιλίας και αναμνήσεων>>.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Τα ελληνικά ζυθοποιεία ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό το διήμερο 27-28 Σεπτεμβρίου

Η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών και τα μέλη της ανανεώνουν το Σάββατο 27 και την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025 το ετήσιο ραντεβού τους με τους λάτρεις της μπύρας – και όχι μόνο – για να μοιραστούν την κοινή τους αγάπη για το πιο δημοφιλές ποτό, την μπύρα.

Μπαίνει δυναμικά στο φθινόπωρο με μια νέα Hazy IPA ετικέτα η μικροζυθοποιία Alea Brewing

Έντονα φρουτώδη χαρακτήρα και απαλή πικράδα στο τελείωμα διακρίνουν τη νέα Hazy IPA της Alea Brewing Co. η οποία μπαίνει δημιουργικά στο φθινόπωρο. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας ετικέτας θα πραγματοποιηθεί στο Last Row στο Μαρούσι.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.