Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Κοινοποίηση:

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.

Πέρα από τις μειωμένες εξαγωγές παρατηρείται μια εξίσου σημαντική πτώση στην εγχώρια  κατανάλωση, με τους Γερμανούς καταναλωτές να πίνουν 15,1% λιγότερη μπύρα απ’ ότι προ δεκαετίας σύμφωνα με τη Destatis. Πιο συγκεκριμένα, το 2024 πουλήθηκαν εντός της Γερμανίας 6,8 δισ. λίτρα μπύρας, σε σχέση με τα 8 δισ. λίτρα του 2014. Βάσει των στατιστικών της Destatis, οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 17,6% των συνολικών πωλήσεων, αυξάνοντας το μερίδιο τους κατά 1,5 ποσοστιαίες μονάδες από το 2014.

Περισσότερες από τις μισές εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας (55,7%) είχαν ως προορισμό άλλα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το 44,3% στάλθηκε σε χώρες εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.

Παρότι η Destatis δεν επεσήμανε τους λόγους για τους οποίους παρουσιάζεται η μειωμένη ζήτηση για μπύρα στη Γερμανία, όπως και σε πολλές χώρες ακόμα που παρατηρούνται καθοδικές τάσεις, πιθανότερη αιτία είναι η στροφή των καταναλωτών προς πιο υγιεινές επιλογές.

Πληθαίνουν οι ζυθοποιίες

 Για την περίοδο αναφοράς 2014-24 ο αριθμός των ζυθοποιείων στη Γερμανία έχει αυξηθεί κατά 100, στις 1.459, όμως πρόκειται για ένα νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από τις 1.522 του 2019.

Τα στατιστικά της Destatis δημοσιεύτηκαν ενόψει της Γερμανικής Μέρας Μπύρας, η οποία παραδοσιακά γιορτάζεται στις 23 Απριλίου κάθε χρόνου.

Πληροφορίες από Deutsche Welle

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Εργαζόμενοι της Fendt κατασκεύασαν σύστημα διανομής μπύρας αξιοποιώντας το καπό ενός 728 Vario

Γερμανοί φοιτητές προχώρησαν σε μια ιδιαίτερη εφεύρεση, στεγάζοντας εντός του καπό ενός Fendt 728 Vario ένα σύστημα διανομής που επιτρέπει την κατανάλωση μπύρας και άλλων αλκοολούχων ποτών.