Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Κοινοποίηση:

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.

Πέρα από τις μειωμένες εξαγωγές παρατηρείται μια εξίσου σημαντική πτώση στην εγχώρια  κατανάλωση, με τους Γερμανούς καταναλωτές να πίνουν 15,1% λιγότερη μπύρα απ’ ότι προ δεκαετίας σύμφωνα με τη Destatis. Πιο συγκεκριμένα, το 2024 πουλήθηκαν εντός της Γερμανίας 6,8 δισ. λίτρα μπύρας, σε σχέση με τα 8 δισ. λίτρα του 2014. Βάσει των στατιστικών της Destatis, οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 17,6% των συνολικών πωλήσεων, αυξάνοντας το μερίδιο τους κατά 1,5 ποσοστιαίες μονάδες από το 2014.

Περισσότερες από τις μισές εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας (55,7%) είχαν ως προορισμό άλλα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το 44,3% στάλθηκε σε χώρες εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.

Παρότι η Destatis δεν επεσήμανε τους λόγους για τους οποίους παρουσιάζεται η μειωμένη ζήτηση για μπύρα στη Γερμανία, όπως και σε πολλές χώρες ακόμα που παρατηρούνται καθοδικές τάσεις, πιθανότερη αιτία είναι η στροφή των καταναλωτών προς πιο υγιεινές επιλογές.

Πληθαίνουν οι ζυθοποιίες

 Για την περίοδο αναφοράς 2014-24 ο αριθμός των ζυθοποιείων στη Γερμανία έχει αυξηθεί κατά 100, στις 1.459, όμως πρόκειται για ένα νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από τις 1.522 του 2019.

Τα στατιστικά της Destatis δημοσιεύτηκαν ενόψει της Γερμανικής Μέρας Μπύρας, η οποία παραδοσιακά γιορτάζεται στις 23 Απριλίου κάθε χρόνου.

Πληροφορίες από Deutsche Welle

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Εργαζόμενοι της Fendt κατασκεύασαν σύστημα διανομής μπύρας αξιοποιώντας το καπό ενός 728 Vario

Γερμανοί φοιτητές προχώρησαν σε μια ιδιαίτερη εφεύρεση, στεγάζοντας εντός του καπό ενός Fendt 728 Vario ένα σύστημα διανομής που επιτρέπει την κατανάλωση μπύρας και άλλων αλκοολούχων ποτών.