Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.
Άξιο αναφοράς είναι ότι βάσει της έκθεσης της Kantar 8 από τις 10 πιο πολύτιμες επωνυμίες μπύρας ανήκουν στον όμιλο AB InBev, με τη Budweiser να βρίσκεται στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας, την Modelo στην τέταρτη και την Michelob Ultra να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα. Το 2024 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για την AB InBev η οποία σημείωσε ιστορικά υψηλούς τζίρους το 2024. Όσον αφορά την Corona, το 2024 σημείωσε διψήφια ανάπτυξη εκτός των συνόρων του Μεξικό, με την Corona Cero να σημειώνει τριψήφια ανάπτυξη.
Εντός του 2025 στα πλαίσια της πλατφόρμας «Corona 100» θα πραγματοποιηθούν επετειακές εκδηλώσεις σε πληθώρα αγορών ανά τον κόσμο. Κατά τον παγκόσμιο διευθυντή μάρκετινγκ της AB InBev, Marcel Marcondes, η επιτυχία της επωνυμίας αναδεικνύει την αξία της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της εταιρείας. «Το γεγονός ότι έχουμε 8 από τις 10 επωνυμίες μπύρας στην κατάταξη της Kantar BrandZ, αναδεικνύει την δέσμευση μας για ανάπτυξη των μεγαλύτερων επωνυμιών μας μέσω μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης και συνέπειας», ανέφερε.
Παρότι οι επωνυμίες μπύρας, όπως η Corona χαράσσουν μια ανοδική πορεία, η γενικότερη κατηγορία των αλκοολούχων ποτών είδε την αξία των επωνυμιών της να πέφτει κατά 11%, κάτι ενδεικτικό των ευρύτερων αλλαγών στις καταναλωτικές τάσεις. Κατά την Kantar, οι χαμηλές πτήσεις της κατηγορίας οφείλονται στη μειωμένη κατανάλωση, κυρίως, ανάμεσα σε καταναλωτές μικρότερης ηλικίας.
Πληροφορίες από Drinks Business