Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Κοινοποίηση:

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Η Alea Brewing Co. με χαρά ανακοινώνει τη νέα της συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Retimi Craft Beer από το Ρέθυμνο της Κρήτης. Μαζί δημιουργήσαμε την Espina, μια εκφραστική fruit saison με φραγκόσυκο και ρόδι, που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη γλυκύτητα των φρούτων και τη χαρακτηριστική ξηρότητα της saison μαγιάς.

Με 8% αλκοόλ, η Espina είναι μια αρωματική και πολύπλοκη μπύρα, με απαλή και λεπτή φρουτώδη οξύτητα, που κορυφώνεται σε ένα ξηρό, αναζωογονητικό τελείωμα. Θα διατεθεί τόσο σε φιάλη 750ml, όσο και σε βαρέλι, για να απολαύσετε αυτή την ιδιαίτερη γευστική εμπειρία όπως της αξίζει.

Πίσω από το όνομά της κρύβεται μια ιστορία από την εποχή της Ενετοκρατίας στο Ρέθυμνο. Ένας Βενετός αξιωματούχος, περιπλανώμενος στην Κρητική επαρχία, παρασύρθηκε από τη γοητεία μιας μυστηριώδους φωνής και των καρπών του τόπου – της ροδιάς και του φραγκόσυκου. Με κάθε τρύπημα από τα αγκάθια, η επιθυμία του μεγάλωνε, μέχρι που αντίκρισε την πηγή της “μαγείας”: μια όμορφη Ρεθεμνιώτισσα, που ενέπνευσε την τελική του φράση…

“De malo, bonum…”

Από το αγκάθι, το άνθος.

Espina σημαίνει αγκάθι – κι αυτή η μπύρα είναι ένας ύμνος στα αγκάθια που οδηγούν στην απόλαυση.

Το φανταστικό εικαστικό της ετικέτας φιλοτέχνησε ο πολυπράγμων Jon Toussas, γνωστός και ως Graphic No Jutsu, αποτυπώνοντας μοναδικά το μυστήριο, τον ρομαντισμό και τη δύναμη που αποπνέει αυτή η ιστορία – και η ίδια η μπύρα.

Η επίσημη πρεμιέρα της Espina θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Ιουνίου 2025, στο πλαίσιο του Alea Craft Beer Festival, στην αυλή της Alea Brewing Co. στη Μεταμόρφωση. Μη χάσετε την ευκαιρία να είστε ανάμεσα στους πρώτους που θα τη δοκιμάσουν!

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Seven Seals, στη σκιά του Άγιου Όρους

Την αρχή έκανε ο Λευκός Καβαλάρης. Ακολούθησαν αργότερα ο Κόκκινος και ο Μαύρος Καβαλάρης και πρόσφατα έκανε την εµφάνισή του ο τέταρτος, µε το όνοµα «Θάνατος».

Μπαίνει δυναμικά στο φθινόπωρο με μια νέα Hazy IPA ετικέτα η μικροζυθοποιία Alea Brewing

Έντονα φρουτώδη χαρακτήρα και απαλή πικράδα στο τελείωμα διακρίνουν τη νέα Hazy IPA της Alea Brewing Co. η οποία μπαίνει δημιουργικά στο φθινόπωρο. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας ετικέτας θα πραγματοποιηθεί στο Last Row στο Μαρούσι.