Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Όπως προαναφέρθηκε, η Constellation Brands απέδωσε τις χαμηλές της πτήσεις στους δασμούς των ΗΠΑ στις εισαγωγές μπύρας, αλλά και στο αλουμίνιο (επηρεάζοντας τα κουτάκια μπύρας). Οι δασμοί αυτοί, σε συνδυασμό με τα σχέδια του Τραμπ να διπλασιάσει τους δασμούς στον χάλυβα και το αλουμίνιο στο 50% (από 25%) έχει αυξήσει την πίεση στους παραγωγούς μπύρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, ακόμα και στους κολοσσούς, όπως η Constellation Brands και η Molson Coors.

Μειωμένη κατανάλωση

 Ωστόσο, πέραν των δασμών του Τραμπ η εταιρεία είδε στο τρίμηνο την κατανάλωση των ετικετών μπύρας της, στις οποίες περιλαμβάνεται και η Corona, να πέφτει, κυρίως ανάμεσα στους Λατίνους πελάτες της, λόγω των αυστηρών πολιτικών του Αμερικανού προέδρου και στο κομμάτι της μετανάστευσης.

Οι επωνυμίες μπύρας της Constellation Brands, οι οποίες είναι και οι σημαντικότερες πηγές εσόδων του ομίλου, είδαν τον ρυθμό πωλήσεων τους να πέφτουν κατά 2,6% λόγω της πτωτικής πορείας της Modelo Especial και της Corona Extra. Έτσι, ο συνολικός ρυθμός πωλήσεων μπύρας του ομίλου παρουσιάζεται κατά 6,4% χαμηλότερος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2025.

Από την άλλη, οι αυξήσεις τιμών και οι πρωτοβουλίες μείωσης κόστους της Constellation Brands αντισταθμίστηκαν  από το αυξημένο κόστος των δασμών αλουμινίου και τις δαπάνες για πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Constellation Brands, Bill Newlands τόνισε ότι «Παρότι συνεχίζουμε να βλέπουμε μικρότερη ζήτηση από τους καταναλωτές που πιστεύουμε ότι οφείλονται σε κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στο να πραγματοποιήσουμε τις στρατηγικές πρωτοβουλίες που διαμόρφωσαν τις προβλέψεις μας για τα οικονομικά έτη από το 2026 ως το 2028.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά για το κριθάρι ανακοίνωσε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

O αμερικανικός κολοσσός Constellation Brands μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων του για το 2025

Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.