Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Κοινοποίηση:
Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb στη Νέα Υόρκη, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχωρά στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Η περιορισμένης έκδοσης σειρά θα αποτελείται από έξι γεύσεις μπισκότων: τρία ζυμωμένα με την χαρακτηριστική γεύση της Guinness και τρεις κλασικές συνταγές της Last Crumb που ταιριάζουν με την Imperial Stout.

Οι γεύσεις (τόφι, banana cream, φυστικοβούτυρο, τούρτα, milkshake και sticky pudding) έχουν επιλεχθεί με γνώμονα το να αναδεικνύουν τη γεύση της Guinness.

Η διευθύντρια της Guinness, Karissa Downer, τόνισε ότι «Πάντα πιστεύαμε ότι το καλύτερο μέρος των διακοπών δεν είναι τα πράγματα στο τραπέζι, αλλά οι άνθρωποι γύρω από αυτό. Η συνεργασία μας με την Last Crumb μας επιτρέπει να ασπαστούμε αυτή τη φιλοσοφία με κάτι που όλοι μπορούν να μοιραστούν – μια πίντα, ένα μπισκότο και έναν εορτασμό που είναι γεμάτος σε γεύση».

Με τη σειρά του ο ιδρυτής της Last Crumb, Derek Jaeger, τόνισε ότι «Αυτή είναι εύκολα μια από τις κορυφαίες συνεργασίες που έχουμε συνάψει ποτέ. Η Guinness έχει ένα τόσο εξαιρετικό γευστικό προφίλ που μας επιτρέπει να τη χρησιμοποιήσουμε ως βάση για μπισκότα. Απευθείας γνωρίζαμε ότι μόνο μια γεύση δεν θα δικαίωνε τη συνεργασία. Ξεκινήσαμε για να δημιουργήσουμε τρεις εικονικές γεύσεις, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά που ταιριάζουν εξαιρετικά με μια Guinness».

Η πρώτη παρτίδα των μπισκότων θα κυκλοφορήσει εντός της εβδομάδας, με τις αποστολές να ξεκινάνε στις ΗΠΑ στις 24 Νοεμβρίου. Για όσους δεν προλάβουν να προπαραγγείλουν, η Guinness θα ανοίξει δύο ακόμα παράθυρα αποστολών στις 2 και 16 Δεκεμβρίου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.