Δύο νομάδες ζυθοποιοί με αγάπη για τον τόπο τους

Κοινοποίηση:

του Γιώργου Λαμπίρη

Η πρώτη τους ετικέτα είναι µία ευκολόπιοτη Lager µε την ονοµασία «Ακτή», η οποία έγινε πραγµατικότητα σε συνεργασία µε τη Ζυθοποιία Πηνειού στη Λάρισα και τον Γιώργο Πέτρου. Ο λόγος για τον Γιώργο Χαλκίδη, ιδιοκτήτη της εταιρείας iFrame µε έδρα την Πρέβεζα και δραστηριότητα στον τοµέα της δηµιουργίας εταιρικής ταυτότητας για επιχειρήσεις, και τον συνέταιρό του, Νίκο Τόλη, ο οποίος διατηρεί εταιρεία κάλυψης ηχητικών υποδοµών. Η δηµιουργία των «Local Heros», δεν ήταν η πρώτη σύµπραξη µεταξύ τους, καθότι ήδη διατηρούν και ένα µπαρ µε την ονοµασία «Αποθήκη». «Η παραµονή µας στο εξωτερικό µας βοήθησε να κατανοήσουµε την κουλτούρα της µπύρας. Είχαµε εκτεταµένη τριβή µε αυτήν και την κουλτούρα που πρεσβεύει, σε µπαρ, ζυθοποιεία, µικροζυθοποεία του εξωτερικού. Και ερχόµενοι στην Ελλάδα ασχοληθήκαµε µε το home brewing», λέει ο Γιώργος Χαλκίδης.

Ο Γιώργος Χαλκίδης ένας εκ των συνιδρυτών της νομαδικής μικροζυθοποιίας Local Heros, που δημιουργήθηκε στην Πρέβεζα

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

 

Η κοινή τους επιθυµία να ξεκινήσουν να ζυθοποιούν, ήρθε να απαντήσει «στην ανάγκη που υπήρχε στην περιοχή για µία ποιοτική Lager. Η Πρέβεζα προσφέρει καλή κουζίνα, η οποία έως τώρα δεν συνοδευόταν από µία µπύρα. Η Ακτή επιδίωξε να ταιριάξει µε την ευρύτερη ανάγκη για µία ευκολόπιοτη µπύρα», συµπληρώνει ο κ. Χαλκίδης.  Εκτός από τη Lager που ήδη παρουσίασαν, ετοιµάζουν µία IPA. «Η συγκεκριµένη ετικέτα µας απασχολεί λίγο περισσότερο, καθότι θέλουµε να πετύχουµε ισορροπία. Θα περιέχει λυκίσκους από την Καλιφόρνια και θα επιδιώξουµε να µην είναι έντονα πικρή στη γεύση. Θα έλεγα ότι µου ταιριάζει πάρα πολύ η Double Hazy Jane IPA της Brewdog ως προς τα γευστικά της χαρακτηριστικά. Θα ήθελα η δική µας µπύρα να εµπεριέχει τροπικά αρώµατα µάνγκο καθώς και εσπεριδοειδών. Κι αυτή τη δουλεύουµε στη Ζυθοποιία Πηνειού».

Στα επόµενα βήµατα είναι να δηµιουργήσουν και µία τρίτη µπύρα, η οποία θα περιέχει συστατικό, που θα είναι συνδεδεµένο µε την ευρύτερη διατροφική παράδοση της Πρέβεζας. Ωστόσο, σύµφωνα µε τον Γιώργο Χαλκίδη, µένει να αποδειχθεί ότι το πάντρεµα της µπύρας µε το συστατικό που θα επιλεγεί, είναι αρµονικό. Στόχος είναι µε αυτή την κίνηση να αποκτήσει πανελλαδική απήχηση η προσπάθειά τους.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.

Νέα εκτικέτα μη αλκοολούχας ΦΙΞ με γεύση σαγκουίνι λανσάρει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Το λανσάρισμα της ετικέτας νέας Άνευ Σαγκουίνι ανακοίνωσε η επωνυμία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ΦΙΞ. Με την προσθήκη του νέου προϊόντος, η σειρά ΦΙΞ Άνευ αποτελείται πλέον από τρεις επιλογές (κλασική ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι).