Η Heineken επενδύει στην κατασκευή της πρώτης μεγάλης ζυθοποιίας του Ντουμπάι

Κοινοποίηση:

Την πρώτη του μεγάλη ζυθοποιία αναμένεται να αποκτήσει το Ντουμπάι, με την Sirocco, κοινό επιχειρηματικό εγχείρημα μεταξύ της Heineken και της εταιρείας Maritime Mercantile International, να είναι αυτή που ανέλαβε την υλοποίηση του έργου.

Η κατασκευή της ζυθοποιίας θα ξεκινήσει πριν από το τέλος του 2025 και αναμένεται να ανοίξει μέχρι και τα τέλη του 2027. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Sirocco, στην υπερσύγχρονη ζυθοποιία θα παράγονται κορυφαίες ετικέτες, όπως οι ομώνυμες Heineken, και η Amstel. Όταν ολοκληρωθεί το έργο, θα αποτελέσει αυτόματα την μεγαλύτερη ζυθοποιία του Περσικού κόλπου.

Η Sirocco αποτελεί ήδη την κορυφαία προμηθευτή μπύρας στα ΗΑΕ και συμμετέχει ενεργά στην στρατηγική D33 του Ντουμπάι, που έχει ως στόχο να μετατρέψει την πόλη σε έναν από τους τρεις κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως για διαμονή , επενδύσεις και εργασία μέχρι το 2033. Στην σημασία της κίνησης στάθηκε ο γενικός διευθυντής της Sirocco, Γιώργος Πολυμενάκος, που τόνισε ότι αυτή τη στιγμή του Ντουμπάι δέχεται 17 εκατ. επισκέπτες ετησίως, και η επέκταση της εταιρείας στην αγορά του κόλπου θα της επιτρέψει να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση που έχει φέρει η άνοδος του τουρισμού. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η ζυθοποιία θα σχεδιαστεί με γνώμονα την επίτευξη της βιωσιμότητας, συμβάλλοντας στην σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού της αντίκτυπου, αφού θα καταστήσει αχρείαστες τις μετακινήσεις προϊόντων.

Οι περιορισμοί στην κατανάλωση αλκοόλ σταδιακά γίνονται πιο ελαστικοί στο Ντουμπάι, με την πόλη να αποφασίζει να διευκολύνει τους επισκέπτες, αφαιρώντας έναν φόρο ύψους 30% και μια απαιτούμενη άδεια για την κατανάλωση αλκοόλ.

Πληροφορίες από Reuters και foodbev

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Πυλώνας κοινωνικής προσφοράς η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στήριζει την αποκατάσταση ΑμεΑ Κομοτηνής

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της για ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, πραγματοποίησε μια σημαντική δωρεά προς το Παράρτημα

Αναθεωρεί τους οικονομικούς του στόχους για το υπόλοιπο του 2025 ο βρετανικός κολοσσός C & C Group

Ο βρετανικός κολοσσός C & C Group αναθεώρησε τους στόχους του για επίτευξη λειτουργικών εσόδων άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μεσοπρόθεσμα στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση. Παράλληλα, ενημέρωσε ότι περιμένει τα έσοδα του οικονομικού της έτους, που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου να είναι αντίστοιχα με αυτά του 2023.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.