Σημείο συνάντησης για την ευρωπαϊκή craft σκηνή η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Έτοιμη να υποδεχθεί το πέμπτο διεθνές συνέδριο Independent Craft Brewers Roundtable (ICBR) είναι η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Στα πλαίσια του συνεδρίου που θα διεξαχθεί μεταξύ 13 και 15 Δεκεμβρίου, οι εγκαταστάσεις της ζυθοποιίας στην Κομοτηνή θα φιλοξενήσουν περισσότερες από 30 εγχώριες και ευρωπαϊκές μικροζυθοποιίες, από χώρες όπως η Τουρκία, η Ρουμανία, η Αλβανία κτλ.

Το συνέδριο διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ), που ιδρύθηκε το 2003 και πλέον διαθέτει 38 μέλη. Βασικός σκοπός του ICBR είναι να υπερασπιστεί και να εξελίξει τα συμφέροντα των ανεξάρτητων ζυθοποιών έναντι των πολυεθνικών, που κυριαρχούν στην αγορά, αλλά και η δημιουργία ποιοτικής μπύρας. Το συνέδριο αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εκπροσώπων των ελληνικών και των ευρωπαϊκών μικροζυθοποιείων, αλλά και την ουσιαστική επαφή με μεγάλους προμηθευτές του κλάδου.

Η Κομοτηνή επιλέχθηκε ως τοποθεσία λόγω της θέσης της στο κέντρο των Βαλκανίων, αλλά και επειδή οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, και η συνεργασία της με διεθνή ερευνητικά κέντρα και ινστιτούτα της Ελλάδας και του εξωτερικού επιτρέπει την διεξαγωγή διεθνών εκπαιδευτικών σεμιναρίων.

Όσον αφορά τον ΣΜΑΖΕ, ο βασικός του στόχος είναι η εκπροσώπηση του κλάδου της ανεξάρτητης μικροζυθοποιίας, η υπεράσπιση και προώθηση των συμφερόντων των μικροζυθοποιών, καθώς και η δημιουργία εξαιρετικής ελληνικής μπύρας. Επιπρόσθετα, το Σωματείο του ΣΜΑΖΕ διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια με στόχο την βελτίωση του τελικού προϊόντος και των συνθηκών παραγωγής του και παρέχει στα μέλη του τεχνικές γνώσεις και υποστήριξη καθώς και χημικές αναλύσεις και υπηρεσίες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.