Πενταετής επέκταση της συνεργασίας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας-Diageo για την Guinness

Κοινοποίηση:

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η Diageo ανακοινώνουν με μεγάλη χαρά την ανανέωση της αποκλειστικής στρατηγικής συνεργασίας τους για την μπύρα Guinness στην Ελλάδα. Αυτή η συνεργασία, που μετρά περισσότερα από 30 χρόνια, θα συνεχίσει να φέρνει την πιο εμβληματική και αγαπημένη stout του κόσμου στους λάτρεις της μπύρας στη χώρα μας, για πέντε ακόμη χρόνια.

Η Guinness, γνωστή για τη χαρακτηριστική της γεύση και την απαράμιλλη ποιότητά της, γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην Ελλάδα. Μόνο φέτος, η μάρκα έχει επιτύχει μία αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως του 14% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχει σημειώσει συνολικά μία εντυπωσιακή αύξηση που αγγίζει το 20%.

Η ισχυρή παρουσία της Guinness στην Ελλάδα και η στενή σχέση της με τους πιστούς καταναλωτές της αντικατοπτρίζονται μέσα από τις πολυάριθμες ενεργοποιήσεις, στις οποίες έχει προχωρήσει η μάρκα όλα αυτά τα χρόνια, ενισχύοντας συνεχώς την απήχησή της. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εορτασμοί για την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου, οι μεγάλοι διαγωνισμοί που προσφέρουν δώρα όπως ταξίδια στο Δουβλίνο και πιο συγκεκριμένα επισκέψεις στο ζυθοποιείο Saint James’s Gate, καθώς και διάφορες βραδιές και φεστιβάλ με ιρλανδικό χαρακτήρα. Αυτές οι πρωτοβουλίες παρέχουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες, οι οποίες συνοδεύονται πάντα από μία καλοσερβιρισμένη μπύρα Guinness. Πριν λίγους μήνες, μάλιστα, η μάρκα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Premier League ως «Επίσημη Μπύρα» της, κάτι το οποίο θα συνοδεύεται με ποικίλες εορταστικές δράσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα.

Επιπλέον, η Guinness εισήγαγε πρόσφατα στην αγορά την καινοτομία του MicroDraught, φέρνοντας και στην Ελλάδα το “μικρότερο” βαρέλι Guinness παγκοσμίως, για άψογο σερβίρισμα και φρέσκια μπύρα ακόμη και σε μικρότερα καταστήματα.

Ο Marcin Burdach, ο Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για την ανανέωση της συνεργασίας μας με την Diageo. Το κοινό μας ταξίδι, που μετράει πάνω από 30 χρόνια, έχει τις ρίζες του στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στο κοινό μας πάθος και όραμα για την αυθεντική τέχνη της ζυθοποιίας. Ως αποκλειστικοί διανομείς της Guinness στην Ελλάδα, επιδιώκουμε ενεργά την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας και δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε τη θέση της στην ελληνική αγορά, καλλιεργώντας παράλληλα γνήσιες σχέσεις με τους καταναλωτές».

Ο Michael Holm, ο Managing Director της Diageo Ανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανανεώνουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, φέρνοντας την απαράμιλλη ποιότητα και τη μοναδική γεύση της Guinness σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μία ζωντανή αγορά με βαθιά εκτίμηση για την ποιότητα και την παράδοση, γεγονός που την καθιστά ιδανική για την Guinness. Στόχος μας είναι να επεκταθούμε πέρα από τις παμπ και να αυξήσουμε την παρουσία μας σε αγορές λιανικής πώλησης, κάνοντας την Guinness πιο προσιτή σε όλους, ενώ παράλληλα θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες στους λάτρεις της μπύρας σε όλη τη χώρα».

Η παραγωγή της μπύρας Guinness, της θρυλικής μαύρης μπύρας stout, ξεκίνησε το 1759 από τον Arthur Guinness στο διάσημο ζυθοποιείο Saint James’s Gate στο Δουβλίνο, με τη συνταγή και τη μοναδική γεύση της να παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου. Σήμερα, 266 χρόνια μετά, η μπύρα Guinness ως «ορόσημο» της ιρλανδικής κουλτούρας, διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες και λατρεύεται από εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως για το σκούρο ρουμπινί χρώμα της, τη βελούδινη γεύση και τον κρεμώδη αφρό της, καθώς και για το χαρακτηριστικό άρωμα καβουρδισμένου κριθαριού.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν η ζυθοποιία Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.