Ετικέτα ειδικά για την κορυφαία έκθεση Horeca από την ιστορική αθηναϊκή μικροζυθοποιία Craft

Κοινοποίηση:

Μια ετικέτα ειδικά για την Horeca, τη μεγαλύτερη έκθεση στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης, θα παρουσιάσει η μικροζυθοποιία Craft.

Η NEIPA όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα είναι μια απολαυστική New England IPA, η οποία θα είναι αφιλτράριστη αφιλτράριστη και απαστερίωτη για την εξασφάλιση μιας πλούσιας γεύσης. Το σώμα της είναι μια σύνθεση  δημητριακών με βύνη κριθαριού, σιταριού και νιφάδες βρώμης, που της δίνουν ένα πλούσιο γευστικό υπόστρωμα.

Βάση της αποτελούν μεγάλες ποσότητες λυκίσκων νέας γενιάς galaxy, citra και mosaic, οι οποίοι προστίθενται στο τελικό στάδιο της διαδικασίας παραγωγής προσδίδοντας στη NEIPA χαμηλή πικράδα, αλλά  και πολύ έντονα αρώματα που θυμίζουν εσπεριδοειδή, ροδάκινο και εξωτικά φρούτα όπως μάνγκο και passion fruit.

Στη διάρκεια της Horeca η ομάδα της Craft θα βρίσκεται στο Hall 1, στο περίπτερο C20, και πέρα από τη NEIPA, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν και τις υπόλοιπες δημιουργίες της πρώτης μικροζυθοποιίας της Ελλάδας. Η μικροζυθοποιία άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της στο κοινό πριν από σχεδόν 30 χρόνια, το 1997. Όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της ξεκίνησε δημιουργώντας εστιατόρια εξοπλισμένα με μονάδες μικροζυθοποιίας όπου και πραγματοποιούταν η παραγωγή . Με αυτόν τον τρόπο οι φίλοι της μπύρας έχουν την ευκαιρία να μυηθούν στον υπέροχο κόσμο της ζυθοποίησης, να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις, να μιλήσουν με τους ζυθοποιούς της, να δουν από κοντά τον τρόπο παραγωγής της μπύρας, ή απλώς να απολαύσουν το φαγητό και τη μπύρα τους στον τόπο παραγωγής της. Η παραγωγή μπύρας από μία απόμακρη βιομηχανική διαδικασία που ήταν μέχρι τότε, ήρθε κοντά στον κόσμο και άρχισε να αναπτύσσεται ζυθογνωστικό ενδιαφέρον γύρω από τη ζυθοποίηση, τις πρώτες ύλες, τα μυστικά της μπύρας, τα πλεονεκτήματα της μικρής παραγωγής, τους διαφορετικούς τύπους μπύρας, τον τρόπο σερβιρίσματος, το γευστικό ταίριασμα με φαγητό.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.

Προτεινόμενα

Στρατηγικά συνεργασία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Την στρατηγική τους συνεργασία επικύρωσαν η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (Βεργίνα) και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα που αφορούν την

Την ένωση της ιστορίας με το παρόν επιδιώκει η Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας

Την διάσωση της καπνιστής μπύρας επιχειρεί η εταιρεία Schlenkerla, καθιερώνοντας την 23η Ιουλίου, ως Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας. Η επιλογή της ημερομηνίας δεν είναι τυχαία καθώς σηματοδοτεί την ημέρα που κατασκευάστηκε η πρώτη μηχανή ξήρανσης βύνης χωρίς καπνό, η οποία κατέστησε την καπνιστή μπύρα (Rauchbier) είδος προς εξαφάνιση.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι