Ετικέτα ειδικά για την κορυφαία έκθεση Horeca από την ιστορική αθηναϊκή μικροζυθοποιία Craft

Κοινοποίηση:

Μια ετικέτα ειδικά για την Horeca, τη μεγαλύτερη έκθεση στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης, θα παρουσιάσει η μικροζυθοποιία Craft.

Η NEIPA όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα είναι μια απολαυστική New England IPA, η οποία θα είναι αφιλτράριστη αφιλτράριστη και απαστερίωτη για την εξασφάλιση μιας πλούσιας γεύσης. Το σώμα της είναι μια σύνθεση  δημητριακών με βύνη κριθαριού, σιταριού και νιφάδες βρώμης, που της δίνουν ένα πλούσιο γευστικό υπόστρωμα.

Βάση της αποτελούν μεγάλες ποσότητες λυκίσκων νέας γενιάς galaxy, citra και mosaic, οι οποίοι προστίθενται στο τελικό στάδιο της διαδικασίας παραγωγής προσδίδοντας στη NEIPA χαμηλή πικράδα, αλλά  και πολύ έντονα αρώματα που θυμίζουν εσπεριδοειδή, ροδάκινο και εξωτικά φρούτα όπως μάνγκο και passion fruit.

Στη διάρκεια της Horeca η ομάδα της Craft θα βρίσκεται στο Hall 1, στο περίπτερο C20, και πέρα από τη NEIPA, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν και τις υπόλοιπες δημιουργίες της πρώτης μικροζυθοποιίας της Ελλάδας. Η μικροζυθοποιία άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της στο κοινό πριν από σχεδόν 30 χρόνια, το 1997. Όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της ξεκίνησε δημιουργώντας εστιατόρια εξοπλισμένα με μονάδες μικροζυθοποιίας όπου και πραγματοποιούταν η παραγωγή . Με αυτόν τον τρόπο οι φίλοι της μπύρας έχουν την ευκαιρία να μυηθούν στον υπέροχο κόσμο της ζυθοποίησης, να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις, να μιλήσουν με τους ζυθοποιούς της, να δουν από κοντά τον τρόπο παραγωγής της μπύρας, ή απλώς να απολαύσουν το φαγητό και τη μπύρα τους στον τόπο παραγωγής της. Η παραγωγή μπύρας από μία απόμακρη βιομηχανική διαδικασία που ήταν μέχρι τότε, ήρθε κοντά στον κόσμο και άρχισε να αναπτύσσεται ζυθογνωστικό ενδιαφέρον γύρω από τη ζυθοποίηση, τις πρώτες ύλες, τα μυστικά της μπύρας, τα πλεονεκτήματα της μικρής παραγωγής, τους διαφορετικούς τύπους μπύρας, τον τρόπο σερβιρίσματος, το γευστικό ταίριασμα με φαγητό.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι