Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.

Η Golden Ale παράχθηκε στα πλαίσια του project «B2Binitiatives for Food Upcycling» του δήμου Χαλανδρίου  με την επιστημονική συμβολή του ΕΜΠ και την οικονομική υποστήριξη των ευρωπαϊκών προγραμμάτων FoodRUs, ToNoWaste και Food Connection στα οποία συμμετέχει ως εταίρος ο δήμος Χαλανδρίου. Επικεφαλής του προγράμματος είναι ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος, καθηγητής Γεράσιμος Λυμπεράτος.  Πρόκειται για μια ελαφριά ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 3%  Πέρα από την Golden Ale, στα πλαίσια του project η Bread BC αξιοποίησε υπολείμματα βυνών για την αρτοποίηση ψωμιού.

«Η ανάδειξη του δήμου μας στους τρεις φιναλίστ των ευρωπαϊκών βραβείων  EWWR 2024, ανάμεσα σε δεκάδες χιλιάδες προτάσεις καινοτομίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αποτελεί μια ακόμη σπουδαία αναγνώριση της σημαντικής δουλειάς που γίνεται στον τομέα αξιοποίησης Ευρωπαϊκών προγραμμάτων» ανάφερε με αφορμή την ανακοίνωση των φιναλίστ, ο δήμαρχος Χαλανδρίου, Σίμος Ρούσσος.

Νέες συνεργασίες

Σύντομα αναμένεται να δούμε και το αποτέλεσμα της νέας συνεργασίας της μικροζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer, λίγους μήνες μετά τη δημιουργία της τύπου Weizenbock (συνδυασμός Weiss και Bock) ετικέτας «ΟΡΥΓΜΑ», η οποία αποτελεί ωδή στο Ευπαλίνειο Όρυγμα στη Σάμο. Το Ευπαλίνειο Όρυγμα είναι μια σήραγγα συνολικού μήκους 1.100 μέτρων που συνδέει τις δύο πλευρές του νησιού και επί αιώνες χρησιμοποιούταν για τη μεταφορά νερού στο Πυθαγόρειο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.