Περνάει δύσκολα η βελγική ζυθοποιία, περαιτέρω πτώση 2,1% της κατανάλωσης

Κοινοποίηση:

Ο βελγικός τομέας ζυθοποιίας αντιμετώπισε μια ακόμη δύσκολη χρονιά το 2024, με μείωση της εγχώριας κατανάλωσης λόγω οικονομικών πιέσεων, αυξανόμενο Η κατανάλωση μπύρας στο Βέλγιο συνέχισε την πτωτική της τάση το 2024, γράφοντας απώλειες 2,1%, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Βελγική Ομοσπονδία Ζυθοποιών.

Ενώ αυτή η μείωση είναι λιγότερο απότομη από την πτώση 6% το 2023, έχει συμβάλει σε μείωση σχεδόν 20% την τελευταία δεκαετία. Τόσο τα μπαρ και τα εστιατόρια (μείωση 2,9%) όσο και τα καταστήματα λιανικής (μείωση 1,5%) παρουσίασαν μειωμένες πωλήσεις. Το κλείσιμο έξι ζυθοποιείων πέρυσι, μειώνοντας το σύνολο σε 411, αντικατοπτρίζει αυτές τις προκλήσεις.

Οι εξαγωγές, οι οποίες προηγουμένως αντιστάθμιζαν την πτώση των εγχώριων πωλήσεων, μειώθηκαν επίσης κατά 3,4% το 2024 (αν και λιγότερο από την πτώση 7,5% το 2023). Παρά τις δυσκολίες αυτές, η βελγική μπύρα παραμένει ένα δημοφιλές εξαγώγιμο προϊόν, με το 70% της παραγωγής να πωλείται διεθνώς.

Ωστόσο, η βελγική ζυθοποιία επιδεικνύει ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, κάτι που είναι εμφανές στην επένδυση των 178 εκατομμυρίων ευρώ το 2024. Αυτή η επένδυση επικεντρώθηκε στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων, στη βελτίωση της βιωσιμότητας και στην τοπική προμήθεια συστατικών.

Οι ζυθοποιίες υιοθετούν ολοένα και περισσότερο φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, όπως η επαναχρησιμοποίηση υποπροϊόντων και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Επιπλέον, ο τομέας παραμένει σημαντικός οικονομικός παράγοντας, προσθέτοντας περίπου 4 δισεκατομμύρια ευρώ (1% του ΑΕΠ) στη βελγική οικονομία.

Κοινωνική Ευθύνη

Οι Βέλγοι ζυθοποιοί επιδεικνύουν επίσης κοινωνική ευθύνη, όπως αντικατοπτρίζεται στις ενημερωμένες οδηγίες διαφήμισης αλκοόλ, στην έναρξη της καμπάνιας «Να είστε υπεύθυνοι» και στη συνεχή επέκταση των επιλογών μη αλκοολούχων μπυρών το 2024.

Αυτή η αύξηση των επιλογών μη αλκοολούχων ποτών αντιτίθεται στη γενική πτωτική τάση και δείχνει την ανταπόκριση του κλάδου στις εξελισσόμενες κοινωνικές αξίες.

Η Βελγική Ομοσπονδία Ζυθοποιών έχει προτρέψει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να δημιουργήσουν ένα σταθερό και προβλέψιμο επιχειρηματικό περιβάλλον για να ενθαρρύνουν τη συνέχιση των επενδύσεων στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα, δεδομένων των τρεχουσών οικονομικών αβεβαιοτήτων. Υποστηρίζουν την ιεράρχηση των προσπαθειών κατά της κατάχρησης αλκοόλ χωρίς να στοχεύεται άδικα όλη η κατανάλωση μπύρας και την προώθηση μιας λογικής, λεπτομερούς συζήτησης βασισμένης σε ακριβείς πληροφορίες και όχι σε συναισθηματική ρητορική.

Ο Krishan Maudgal, διευθυντής της Ομοσπονδίας Βελγικών Ζυθοποιών, σχολίασε: «Η σταθερότητα και ένα προβλέψιμο επιχειρηματικό κλίμα είναι απαραίτητα για να διασφαλιστεί ένα βιώσιμο μέλλον για τον τομέα μας. Ως εκ τούτου, καλούμε ξεκάθαρα τη νέα ομοσπονδιακή κυβέρνηση να εγγυηθεί την ασφάλεια δικαίου και να μην επιβάλει πρόσθετα κανονιστικά βάρη στην μπύρα ή στο αλκοόλ γενικότερα. «Με περισσότερα από 400 ζυθοποιεία σταθερά εγκατεστημένα στις περιοχές μας, οι ζυθοποιοί μας πρέπει να έχουν τον χώρο που χρειάζονται για να συνεχίσουν να καινοτομούν και να λειτουργούν βιώσιμα».

Πηγή: esmmagazine.com

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Τέλος η ζυθοποιία της Heineken στο Βιετνάμ λόγω μείωσης της ζήτησης

Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, πρόκειται να κλείσει ένα από τα ζυθοποιεία της στο Βιετνάμ λόγω της μειωμένης ζήτησης και των αλλαγών στα καταναλωτικά πρότυπα στη χώρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η εγκατάσταση στην κεντρική επαρχία Κουάνγκ Ναμ θα αναστείλει τη λειτουργία της από αυτόν τον μήνα.