Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Κοινοποίηση:

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού μπύρας παγκοσμίως.

Ιδιαίτερα ενθουσιώδης ήταν ο νέος προπονητής της ομάδας Vincent Kompany, ο οποίος παρευρέθηκε για πρώτη φορά στο Oktoberfest, και τόνισε στην κάμερα του καναλιού της ομάδας την σημασία της εκδήλωσης για τον πολιτισμό και την παράδοση της Βαυαρίας. Την χαρά του Kompany συμμερίστηκε και το διοικητικό στέλεχος της ομάδας με καταγωγή από την Βαυαρία, Max Eberl, που αστειεύτηκε ότι μετά από μια νίκη, όπως το 9-2 της Μπάγερν επί της Ντινάμο Ζάγκρεμπ η παραδοσιακή ενδυμασία σε κάνει ακόμα πιο χαρούμενο.

Με αφορμή την συμμετοχή της Μπάγερν στο Oktoberfest τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας Michael Olise και Joao Palhinha εκμεταλλεύτηκαν τις στιγμές χαλάρωσης για να γνωριστούν καλύτερα με τους συμπαίκτες τους και τις οικογένειες τους.

Παρά το εορταστικό κλίμα πάντως ο Kompany τόνισε ότι οι παίκτες του δεν θα πρέπει να χαλαρώσουν ενόψει του κρίσιμου ντέρμπι με την Μπάγερ Λεβερκούζεν στο Αλιάνζ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.