Την ενωμένη Ευρώπη αναδεικνύει η συνεργατική ετικέτα «The Future is Europe»

Κοινοποίηση:

H «Ευρώπη είναι το μέλλον» είναι το μήνυμα που παρουσιάζει νέα ετικέτα της εταιρείας με έδρα της Βρυξέλλες, Brussels Beer Project,  για την παρασκευή της οποίας ένωσαν τις δυνάμεις τους 12 ζυθοποιίες από 11 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, με σκοπό να δείξει ότι η γηραιά ήπειρος έχει σφιγμό και μπορεί, όποτε το απαιτούν οι συνθήκες να ενεργήσει ως ενιαία οντότητα.

Για την παραγωγή της «The Future is Europe», χρησιμοποιήθηκαν λυκίσκοι με προέλευση από την Ουκρανία, και το όνομα της προέρχεται από την ομώνυμη τοιχογραφία Rue de la Loi των Βρυξελλών, που αποτελεί δημιουργία του καλλιτέχνη Novadead, σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Urbana και την εταιρεία Atenor.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο συνιδρυτής της Brussels Beer Project, Sebastien Morvan, σκοπός της ιδιαίτερης ετικέτας είναι να αναδείξει και να γιορτάσει την ενότητα και τον πολυποίκιλο πολιτισμό των χωρών της γηραιάς ηπείρου, αφού όπως υποστήριξε θεωρεί ότι η Ευρώπη υστερεί στον τομέα της ενότητας.

Όσον αφορά την γεύση της «The Future is Europe», πρόκειται για μια φρέσκια New England IPA, που δημιουργήθηκε με την ανάμειξη πρώτων υλών από διάφορες χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένου λυκίσκων από την Ουκρανία, ενώ κατά τον Morvan πρόκειται για μια πικρή μπύρα με αρώματα μάνγκο, ανανά, καρύδας και γκρέιπφρουτ, και συνδυάζει τεχνικές παραγωγής από όλες τις συνεργαζόμενες ζυθοποιίες.

Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Morvan υποστήριξε ότι πολλές φορές οι κάτοικοι της γηραιάς ηπείρου δεν διαθέτουν αίσθηση περηφάνιας και φιλοδοξίας, και για αυτό η ιδέα πίσω από την συνεργατική ετικέτα είναι να δείξει ότι η Ευρώπη μπορεί δράσει ομαδικά, να καινοτομήσει και να παράξει φρέσκα προϊόντα, προωθώντας, παράλληλα, την επιχειρηματικότητα της. Τέλος, υπογράμμισε ότι μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας επιδιώκεται η συσχέτιση της μπύρας με την έννοια της Ευρώπης, ώστε όταν κάποιος σκέφτεται την σημαία της ΕΕ και τις Βρυξέλλες, να μην σκέφτεται αποκλειστικά τις νομοθεσίες.

Πληροφορίες από Politico

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.