Στα 31,42 εκατ. ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης το 2024, στα σκαριά νέα μονάδα κυτοποιίας

Κοινοποίηση:

Στα 31,42 εκατ. ευρώ, παρά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ανήλθε ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης για το 2024, επιβεβαιώνοντας τη θέση της εταιρείας ως ηγέτιδας δύναμης στην ελληνική βιομηχανία μπύρας.

Αυξητικά κινήθηκε το EBITDA της εταιρείας, το οποίο το περασμένο έτος άγγιξε τα 6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ στα πλαίσια του ευρύτερου επενδυτικού προγράμματος ύψους 15,5 εκατ. ευρώ για τη διετία 2024-25 η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ολοκλήρωσε και έθεσε σε λειτουργία το δεύτερο ζυθοποιείο της, ενώ προχωρά σε εκσυγχρονισμό της παραγωγής με νέες γραμμές εμφιάλωσης και ρομποτικά συστήματα logistics μ’ εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης.

Παράλληλα, το μακροπρόθεσμο σχέδιο της εταιρείας προβλέπει τη δημιουργία ενός εργοστασίου κυτιοποιίας στην Ροδόπη, με επένδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ και δημιουργία περισσότερων από 100 νέων θέσεων εργασίας. Αυτή η επένδυση, που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός δύο ετών, θα καλύψει τις ανάγκες της εταιρείας σε συσκευασία, θα εξυπηρετήσει την εγχώρια αγορά και θα ενισχύσει τις εξαγωγικές δραστηριότητες στα Βαλκάνια. Το νέο εργοστάσιο, με προβλεπόμενη παραγωγική ικανότητα 500 εκατομμύρια αλουμινένια κουτιά ετησίως – με επεκτεινόμενη παραγωγική δυνατότητα 1 δις. ετησίως – , αποτελεί στρατηγική κίνηση που θα καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιομηχανία, προσφέροντας λύσεις υψηλής τεχνολογίας και ανταγωνιστικότητας.

Σε συνέχεια της κατακόρυφης αύξησης της παραγωγικής δυναμικότητας που επιφέρουν οι εν λόγω επενδύσεις, η εταιρεία θέτει ως στρατηγική προτεραιότητα την αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας σε διεθνές επίπεδο. Η ZΜΘ ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό με είσοδο σε νέες αγορές (Ρουμανία, Βουλγαρία), υλοποιώντας αύξηση εξαγωγών κατά 15% και στρατηγικές συνεργασίες με διανομείς σε 12 χώρες.

Η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, με νέες προϊοντικές προσθήκες στην κατηγορία των υγιεινών ροφημάτων υπό το brand «tuvunu», όπως επιτραπέζιο νερό και σόδα με λεμόνι, καθώς και νέους κωδικούς μπύρας «Βεργίνα».

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. συμβάλει ουσιαστικά και στην τοπική οικονομία και κοινωνία. Μέσω του προγράμματος συμβολαιακής γεωργίας, υποστηρίζει 500 αγρότες και καλλιεργεί 30.000 στρέμματα ετησίως, ενώ έχει καταβάλει 51,7 εκατομμύρια ευρώ σε φόρους  και εισφορές την τελευταία πενταετία, με αναμενόμενο ποσό 67,5 εκατομμυρίων ευρώ για την τριετία 2025-2027.

Με σταθερή προσήλωση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης διαμορφώνει το μέλλον του κλάδου, ενισχύοντας την ελληνική παραγωγή και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η κρίση της βιομηχανίας ζύθου στη Γερμανία οδήγησε σε κλείσιμο την ιστορική Lang-Bräu

Η ιστορική ζυθοποιία Lang-Bräu στη βόρεια Βαυαρία της Γερμανίας κλείνει τις πόρτες της μετά από 172 χρόνια λειτουργίας. Η οικογενειακή ζυθοποιία, που βρίσκεται λιγότερο από μισή ώρα από τα πρώην σύνορα της Ανατολικής Γερμανίας, επέζησε δύο παγκόσμιους πολέμους και την πτώση του Σιδηρού Παραπετάσματος. Τώρα, αντιμετωπίζει το κλείσιμο λόγω των αυξανόμενων οικονομικών πιέσεων και των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συνηθειών των νεότερων γενεών.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.