Η Heineken επενδύει στις μπύρες άνευ, σε περίοπτη θέση σε 10.000 καταστήματα στην Ευρώπη

Κοινοποίηση:

Η Heineken επεκτείνει την παρουσία της στο χώρο των μη αλκοολούχων ετικετών μπύρας προσφέροντας την άνευ «Heineken 0.0» σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων ανά την Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα, η Heineken θα παρέχει την βαρελίσια «Heineken 0.0»σε 10.000 καταστήματα στη Γηραιά Ήπειρο, κίνηση που έρχεται έπειτα από την εγκατάσταση βαρελιών με την εν λόγω μπύρα στο 60% των καταστημάτων στην Ιρλανδία και σε περισσότερα από 2.000 pubs και μπαρ σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία.

Αναφορικά με την επένδυση της εταιρείας στο χώρο των μη αλκοολούχων ετικετών ο περιφερειακός διευθυντής παγκόσμιων επωνυμιών της Heineken για την Ευρώπη, Michael Gillane τόνισε ότι «Το γεγονός ότι παρέχουμε την Heineken 0.0 σε βαρελίσια μορφή σε 10.000 καταστήματα από την Ευρώπη αποδεικνύει ότι οι μπύρες άνευ πραγματικά έχουν αποκτήσει ισχυρή δυναμική. Με την 0.0 να φιγουράρει σε περίοπτη θέση στις βρύσες πολλών μπαρ και εστιατορίων, η άποψη ότι παραγγέλνεις κάτι “διαφορετικό” όταν ζητάς μια μπύρα άνευ ανήκει στο παρελθόν. Η ύπαρξη της βαρελίσιας Heineken 0.0 βοηθάει ακόμα περισσότερο στο να κανονικοποιηθούν οι μπύρες χωρίς αλκοόλ σε δημόσιους χώρους».

Κατά τον ολλανδικό κολοσσό, η ζήτηση για τη Heineken 0.0 αυξάνεται διαρκώς σε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Ισπανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία. Ειδικά για την Ολλανδία, η Heineken υποστηρίζει ότι η κατανάλωση Heineken 0.0 από βρύσες καταστημάτων αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό 25%. Επικαλούμενη πρόσφατη έρευνα της Nielsen, ένας στους τέσσερις οπαδούς αθλημάτων επιλέγει μη αλκοολούχες μπύρες όταν βλέπει αγώνες της ομάδας που υποστηρίζει.

Με πληροφορίες από Drinks Business

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει τη στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η Heineken ανανεώνει τη στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.