Ο Phil Whitehead νέος Πρόεδρος και CEO της ζυθοποιίας Molson Coors για Ευρώπη και Ασία

Κοινοποίηση:

Ο Phil Whitehead αποτελεί το νέο Πρόεδρο και CEO της εταιρείας παραγωγής premium ποτών και αφεψημάτων Molson Coors στις αγορές EMEA (Ευρώπης και Μέσης Ανατολής) και Ασίας-Ειρηνικού. Ο Whitehead μετρά ήδη 18 χρόνια με τη Molson Coors, ενώ πριν την προαγωγή του ήταν επί 8 χρόνια managing director της εταιρείας στη Δυτική Ευρώπη.

Κατά τον παγκόσμιο Διευθύνων Σύμβουλο της Molson Coors, Gavin Hattersley, οι premium επωνυμίες ευθύνονται για πάνω από το 50% του καθαρού της τζίρου στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, και ο Whitehead αποτελεί την ιδανική επιλογή για να ηγηθεί των συγκεκριμένων αγορών, χάρη στην πολύχρονη του εμπειρία και την ικανότητα του να αναδιαμορφώνει τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «Ανάμεσα στα επιτεύγματα του Phil Whitehead ξεχωρίζει το λανσάρισμα της μπύρας Madri Excepcional, της πλέον επιτυχημένης μας καινοτομίας εδώ και αρκετά χρόνια. Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για μια επί σειρά ετών ανάπτυξη και επιτυχία, που είδε την εταιρεία να επεκτείνεται πέρα από τις πολυτελείς επωνυμίες Staropramen, Pravha και Cobra, και να διευρύνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τη μπύρα, με την απόκτηση της Aspall Cyder».

Εκτός της Molson Coors, ο Whitehead έχει διατελέσει Πρόεδρος της ένωσης British Beer and Pub Association, όντας ένας δυναμικός εκπρόσωπος της βιομηχανίας του ζύθου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αναφορικά με την προαγωγή του, ο Βρετανός δήλωσε ότι «Ανυπομονώ να πραγματοποιήσω το επόμενο βήμα σε μια εταιρεία που είμαι περήφανος να αποκαλώ σπίτι μου τα τελευταία 18 χρόνια, συνεχίζοντας παράλληλα να εργάζομαι με τους συναδέλφους μου στις αγορές Ευρώπης-Μέσης Ανατολής και Ασίας-Ειρηνικού, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να οδηγήσουμε την εταιρείας σε μι ακόμα πιο επιτυχημένη τροχιά ανάπτυξης».

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.

Αναβάθμιση μέσω επενδύσεων για την Corfu Beer

Aπό τη Δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), με επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ  χρηματοδοτήθηκε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία «Corfu Beer».