Ο Phil Whitehead νέος Πρόεδρος και CEO της ζυθοποιίας Molson Coors για Ευρώπη και Ασία

Κοινοποίηση:

Ο Phil Whitehead αποτελεί το νέο Πρόεδρο και CEO της εταιρείας παραγωγής premium ποτών και αφεψημάτων Molson Coors στις αγορές EMEA (Ευρώπης και Μέσης Ανατολής) και Ασίας-Ειρηνικού. Ο Whitehead μετρά ήδη 18 χρόνια με τη Molson Coors, ενώ πριν την προαγωγή του ήταν επί 8 χρόνια managing director της εταιρείας στη Δυτική Ευρώπη.

Κατά τον παγκόσμιο Διευθύνων Σύμβουλο της Molson Coors, Gavin Hattersley, οι premium επωνυμίες ευθύνονται για πάνω από το 50% του καθαρού της τζίρου στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, και ο Whitehead αποτελεί την ιδανική επιλογή για να ηγηθεί των συγκεκριμένων αγορών, χάρη στην πολύχρονη του εμπειρία και την ικανότητα του να αναδιαμορφώνει τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «Ανάμεσα στα επιτεύγματα του Phil Whitehead ξεχωρίζει το λανσάρισμα της μπύρας Madri Excepcional, της πλέον επιτυχημένης μας καινοτομίας εδώ και αρκετά χρόνια. Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για μια επί σειρά ετών ανάπτυξη και επιτυχία, που είδε την εταιρεία να επεκτείνεται πέρα από τις πολυτελείς επωνυμίες Staropramen, Pravha και Cobra, και να διευρύνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τη μπύρα, με την απόκτηση της Aspall Cyder».

Εκτός της Molson Coors, ο Whitehead έχει διατελέσει Πρόεδρος της ένωσης British Beer and Pub Association, όντας ένας δυναμικός εκπρόσωπος της βιομηχανίας του ζύθου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αναφορικά με την προαγωγή του, ο Βρετανός δήλωσε ότι «Ανυπομονώ να πραγματοποιήσω το επόμενο βήμα σε μια εταιρεία που είμαι περήφανος να αποκαλώ σπίτι μου τα τελευταία 18 χρόνια, συνεχίζοντας παράλληλα να εργάζομαι με τους συναδέλφους μου στις αγορές Ευρώπης-Μέσης Ανατολής και Ασίας-Ειρηνικού, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να οδηγήσουμε την εταιρείας σε μι ακόμα πιο επιτυχημένη τροχιά ανάπτυξης».

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Με το βλέµµα στη δεύτερη άνοιξη της µπύρας

Η πρόοδος που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα είναι αδιαµφισβήτητη. Ωστόσο, οι αντιξοότητες µε τις οποίες βρίσκονται αντιµέτωποι οι πρωταγωνιστές του κλάδου, ειδικά από τον Μάρτιο του 2020, είναι πρωτοφανείς.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.