Το σερβίρισμα μπύρας σε μικρότερα ποτήρια δίνει ώθηση στις πωλήσεις των κρασιών

Κοινοποίηση:

Η συρρίκνωση των ποτηριών φαίνεται να μειώνει την κατανάλωση μπυρών, αλλά να ωθεί τις πωλήσεις κρασιών, όπως δείχνουν τα δεδομένα νέας έρευνας του Πανεπιστημίου του Cambridge.

Συγκεκριμένα, η μελέτη εξέτασε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε 13 αγγλικές pubs για κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και έδειξε πως η αποφυγή του σερβιρίσματος σε pints, αλλά σε ποτήρια χωρητικότητας 2/3 ενός pint μείωσε τις πωλήσεις μπυρών κατά 9,7%, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις κρασιών κατά 7,2%.

Οι ερευνητές κατέληξαν ότι οι μικρότερες ποσότητες σερβιρίσματος μπύρας είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο για την μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ στην Βρετανία. Η καθηγήτρια και διευθύντρια του τμήματος ερευνών της συμπεριφοράς και της υγείας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Theresa Marteau, ανέφερε πως τα ευρήματα της έρευνας συμβαδίζουν με τα συμπεράσματα προηγούμενων μελετών και αποδεικνύει πως οι μικρότερες μερίδες σερβιρίσματος συμβάλουν στην μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ και στην βελτίωση της υγείας του γενικού πληθυσμού.

Εντούτοις, οι ισχυρισμοί της έρευνας είναι διφορούμενοι, αφού ναι μεν η συρρίκνωση του ποτηριού οδήγησε στην μειωμένη κατανάλωση μπύρας, αλλά οδήγησε στην άνοδο των πωλήσεων κρασιού. Έτσι, μπορεί το συγκεκριμένο μέτρο να οδηγεί πράγματι τους καταναλωτές σε μικρότερη κατάποση μπυρών, όμως τους ωθεί σε ποτά με μεγαλύτερη περιεκτικότητα αλκοόλ.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.