Μοντέρνο σχέδιο, με έμφαση στην παράδοση, από την κορυφαία ασιατική ζυθοποιία Tiger Beer

Κοινοποίηση:

Με νέα εμφάνιση κυκλοφορούν πλέον οι ετικέτες μιας εκ των κορυφαίων, αν όχι της κορυφαίας, παραγωγού μπύρας της Ασίας και θυγατρικής του ομίλου Heineken, Tiger Beer, με τις νέες συσκευασίες να αποτελούν σύμβολο της «διαρκής επιδίωξης της εταιρείας για καινοτομία, μένοντας παράλληλα πιστή στην πλούσια κληρονομιά της».

Κεντρική φιγούρα στον μοντέρνο σχεδιασμό των συσκευασιών της Tiger Beer αποτελεί, η μασκότ της εταιρείας, ήτοι η τίγρης που είναι συνώνυμη των ετικετών της επιχείρησης εκ καταβολής της λειτουργίας της.

Το νέο «πρόσωπο» της Tiger Beer έρχεται λίγο καιρό μετά την σημαντική της συμφωνία με την Manchester United, που αποτελεί τεράστιο βήμα για την επέκταση της στις αγορές της Δύσης, φέρνοντας τις ετικέτες της στο Όλντ Τράφορντ, το οποίο αποτέλεσε μέρος της παγκόσμιας αποκάλυψης των νέων μπυρών.

Συγκεκριμένα, ένα σύντομο θέαμα φτιαγμένο με τεχνολογία CGI παρουσιάστηκε σε πολλές εκ των μεγαλύτερων πόλεων της Ασίας, όπως η Σιγκαπούρη, αλλά και στο «Θέατρο των Ονείρων». Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία των δύο πλευρών θα δει τις ετικέτες της Tiger Beer να διατίθενται στις κερκίδες του γηπέδου του δημοφιλέστερου αγγλικού συλλόγου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παράλληλα, οι δύο πλευρές θα διοργανώσουν από κοινού δραστηριότητες που θα συσφίξουν τις σχέσεις της ομάδας με τους φανατικούς οπαδούς της, ακολουθώντας τα αποτελέσματα μιας έρευνας ανάμεσα σε 2.000 Ασιάτες ποδοσφαιρόφιλους, που έδειξε ότι το 70% των οπαδών θεωρούν τις διαδραστικές δραστηριότητες κομβικές για την σύσφιξη των σχέσεων των οπαδών με την ομάδα που υποστηρίζουν και το 95% να θεωρεί πως το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις.

Πληροφορίες από Marketing Interactive

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.