Frozen Darkness για τις γιορτές προτείνει η νομαδική ζυθοποιία από την Κέρκυρα, Seven Island

Κοινοποίηση:

Μια «σκοτεινή» νότα στις γιορτές φέρνει µε την ετικέτα «Frozen Darkness» η εξωστρεφής νοµαδική µικροζυθοποιία από την Κέρκυρα, Seven Island Brewery. Η δυνατή µαύρη µπύρα παράγεται σε συνεργασία µε την αµερικανική ζυθοποιία Common Dialect Brewing από την Τάµπα της Φλόριντα. Η συνεργασία είναι ένα «προϊόν» µακρόχρονης φιλίας µε τον ζυθοποιό της Common Dialect και προέκυψε από την πρόσφατη επίσκεψη της Seven Island στην Φλόριντα.

Εµπνευσµένη από τα Χριστούγεννα η παχιά δυνατή Imperial Stout έχει µέσα ginger και κανέλα για να θυµίζει lava cake και είναι φτιαγµένη µε εφτά διαφορετικές βύνες. Βράζεται για εφτά περίπου ώρες, ώστε να µείνει µόνο το παχύρευστο ζουµί από τα κριθάρια. Ως Imperial Stout φέρει τη σφραγίδα ποιότητας της Seven Island και ενός εκ των συν-ιδρυτών της, Λευτέρη Μεσηµέρη, που από το 2009 όταν ξεκίνησε την ενασχόληση µε την οικιακή ζυθοποίηση, ήταν ένας από τους πρώτους που ασχολήθηκε µε το συγκεκριµένο τύπο µπύρας, ενώ ακόµα ήταν άγνωστο πεδίο στην εγχώρια σκηνή.

Μπύρα εµπνευσµένη από τη µυθολογία

Αυτή τη στιγµή η µικροζυθοποιία τρέχει την σειρά «Theogony Project», η οποία αποτελείται εξ ολοκλήρου από µεγάλες δυνατές µαύρες µπύρες σε συνεργασία µε µεγάλα ζυθοποιεία, ακολουθώντας, όµως, διαφορετική προσέγγιση και συνταγή από ότι στην «Frozen Darkness» που είναι πιο πολύ µια pastry µπύρα. Τις ετικέτες της σειράς κοσµούν φιγούρες από την ελληνική µυθολογία. Όπως, µας λέει, ο Λευτέρης Μεσηµέρης «Η αρχική ιδέα ήταν να παίξουµε µε τις 12 βασικές θεότητες, όµως και οι συγγενείς των θεών είναι άπειροι».

Στα σκαριά είναι και ένα πρότζεκτ, όπου στις ετικέτες θα φιγουράρουν αρχαία τέρατα της ελληνικής µυθολογίας, χωρίς ακόµα να έχει αποφασιστεί τι είδους µπύρες θα εµπεριέχει, αφού «Τα πράγµατα που µπορούµε να κάνουµε µε την µπύρα είναι άπειρα και δεν θέλουµε να περιοριστούµε».

Μόνιµες ετικέτες της ζυθοποίιας είναι η Citra Crush IPA και η Seven Island Pils, ενώ δίπλα τους θα προστεθούν φέτος µια lager και µια πιο απλή IPA.

Έµφαση στην εξωστρέφεια, και καθιέρωση στην εγχώρια σκηνή

Από όταν η Seven Island ξεκίνησε την επαγγελµατική παραγωγή µπυρών το 2017, ο Λευτέρης Μεσηµέρης και ο Κώστας Πουγάτσιας στράφηκαν στο εξωτερικό, αφού αποφάσισαν να ασχοληθούν µε ιδιαίτερες ετικέτες που δεν ήταν τόσο γνωστές στην Ελλάδα, αλλά και λόγω των οικονοµικών δυσκολιών που περιόριζαν τις οικονοµικές δυνατότητες των εγχώριων καταναλωτών.

Σήµερα, όµως, τα πράγµατα είναι αρκετά καλύτερα. Αυτό φαίνεται και στις φετινές εξαιρετικές επιδόσεις της ζυθοποιίας, που παρότι ξεκίνησε καθυστερηµένα τον Απρίλιο, λόγω προβληµάτων µε το ζυθοποιείο στη Γερµανία που συνεργαζόταν, διανύει την καλύτερη της χρονιά, µε µια αύξηση πωλήσεων περίπου 40%, ενώ για το 2025 υπολογίζεται µια περαιτέρω αύξηση 30-40% που θα φέρει τον τζίρο της σε ποσό µεγαλύτερο από 500.000 ευρώ. Στο µέλλον θα ήθελε να παράξει µπύρες χωρίς αλκοόλ, όταν όµως το αποτέλεσµα θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους, αφού «δεν είναι µπύρες οι µη αλκοολούχες που πίνουµε αυτή τη στιγµή, αλλά ένα κριθαρόζουµο µε ανθρακικό».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.